Helt kort om Stine:

Rådgivningsvirksomhed siden 2009. Inspirator siden jeg kom i lære for 100 år siden.
– Blandt de virksomheder jeg rådgiver og har løst opgaver for, finder du Føtex, Coop.dk, Kvickly, Republica, Guldbageren, Sadolin, Jotun, Colorama, DOFK, Thuesen Jensen, Husqvarna Viking, Singer EG, IBM, KMD og en lang række mindre virksomheder i hele landet.
– Ekspertblogger hos Berlingske Business, detailfolk.dk og klummeskribent hos KBH K Culture og Commerce, og har æren af at blive udnævnt som  Indpisker for detailhandelen af Børsen
– Debat/inspirationsoplæg for bestyrelser, cityforeninger, butikskæder, erhvervsforeninger og mange andre.

Og den lidt længere version…?

Jeg har en baggrund fra detailhandel (oprindeligt uddannet farvehandler og siden dekoratør). Senere førte mine ambitioner og nysgerrighed til forlagsbranchen og senere IT branchen. Undervejs har jeg altid arbejdet med kommunikation og konceptudvikling i et eller andet format. Min røde tråd og det mine kunder roser mig for, er at levere inspiration, motivation og eksekverbar idé-/konceptudvikling og veldrejet kommunikation.

Inspiration og motivation er grundpiller i mine ydelser, fordi jeg anser dem for de to vigtigste, grundlæggende elementer i enhver succesfuld virksomhed, uanset størrelse.

Jeg har været selvstændig siden 2009 og har meget forskellige typer kunder – lige fra de helt store til nystartede enmandsvirksomheder. Min arbejdsuge i skrivende stund, inkluderer koncept- og websiteindhold for en nystartet men ambitiøs enmandsvirksomhed, konceptoplæg på markedsføring og website til et kontorhotel, konceptudvikling til en mindre butikskæde, og PR opgaver for hhv. en butik og en IT startup-virksomhed. I næste uge skal jeg holde et par workshops om konceptudvikling og kundeloyalitet.

Jeg kan løse så forskellige opgaver fordi jeg har branchekendskabet og erfaringen – og fordi min metode er den samme, uanset hvad jeg laver.

Jeg tager udgangspunkt kundernes kunder, og er certificeret i emotionelle kundeprofiler. Og uanset hvilken branche jeg bevæger mig i, har min interesse og fokus altid centreret sig om, hvem er kunden i købsøjeblikket.

Hvad der sker – i hendes tanker og følelser – i det øjeblik hun tager købsbeslutningen – og hvordan vi kommer i mål med at skabe de rette rammer, for den relevante kundeprofil.

De seneste års veldokumenterede forskning og teori på området gør, at jeg kan arbejde systematisk med den tilgang til kunderne, og det skaber overbevisende resultater hos mine kunder.

Kendetegnende for det jeg leverer til mine kunder er, at det er målrettet, fokuseret og til at komme i gang med, med det samme – og at det skaber markante resultater på imponerende kort tid.