WORKSHOPS

Workshops gør klogere, inspirerer og motiverer
De skaber også fælles retning og fælles forståelse

Workshops er en effektiv måde at få gennemarbejdet et bestemt emne, tema eller fokusområde. Jeg holder workshops der udvikler dine og dine medarbejdere, indenfor specifikke områder, eller sætter fokus på et område I ønsker idéudvikling og rådgivning på.

Herunder kan du se et udpluk af de workshop temaer jeg udbyder.

Herudover kan jeg tilrettelægge en workshop efter jeres specifikke ønsker og behov. Kendetegnene for de workshops jeg holder er, at de er konkrete og hands-on, så deltagere kan gå direkte hjem og implementere den nye viden i hverdagen.

WORKSHOP TEMAER:

MÅLGRUPPE AFKLARING

Al god markedsføring starter med en grundig identificering og afklaring af målgruppen.

Med udgangspunkt i de Emotionelle Kundetyper, fokuserer denne workshop på at finde frem til din specifikke kundetype, og skaber derved et solidt fundament for fremtidige beslutninger.

BRAND STRATEGI

En intens dag hvor vi fokuserer på at skabe eller udvikle virksomhedens brand på alle relevante områder.

Workshoppen fører deltagerne igennem de relevante, kundevendte områder.

gør-det-selv PR

Den rette PR kan kickstarte kundernes interesse for virksomhed og produkter.

Denne workshop lærer deltagerne hvordan I får taletid eller vist produkter i ugeblade, (lokal)aviser, magasiner eller TV.

Deltagerne lærer at se og vinkle de historier der ligger i virksomheden, og bliver introduceret til teknikker der skaber synlighed og -omtale.