butiksindretning & styling

kreativ & kommerciel

Kreativitet og æstetik må ikke udelukke den kommercielle vinkel. Tværtimod bør kreativiteten tage udgangspunkt i det faktum, at der skal tjenes penge.

Pænt er ikke tilstrækkeligt. Det skal også kunne sælge.

Kreativitet, erfaring og forretningstæft

Når jeg hjælper dig, tager jeg udgangspunkt i din virkelighed, i hvem dine kunder er, og holder mig til din budgetramme. Det skaber bedre resultater end forchromede trend-kasteller og smarte buzzwords.  Uanset om der er tale om butiksindretning, gode billeder til hjemmesiden eller et kursus i visuel salgsoptimering.

 

Når du har brug for en erfaren, kreativ og indsigtsfuld indgangsvinkel til en opgave, eller sparring, rådgivning og input med en sund pakke af erfaring, indblik, empati, kundeindblik, nye vinkler og perspektiver, så har jeg før begejstret kunder i den retning.

 

Jeg hjælper ofte med opgaver der inkluderer f.eks.:

  • rådgivning vedrørende butiksindretning
  • makeovers af ‘gamle’ butiksindretninger og udtryk
  • visuelle oplæg til vinduer, messestande, showrooms, butikker o.lign.
  • styling i butikker, showrooms, messestande o.lign.
  • foto styling til billeder
  • udarbejdelse af visual merchandising guidelines, styleguides, dekoratør manualer o.lign.
  • visuel salgsoptimering af butikken
  • visuel raffinering, udvikling og forbedring af dit koncept, produkter o.lign.
  • udvikling af messestand
  • udarbejdelse og kurser i skilte-teknik og skilte-manualer
  • kurser i styling og foto styling
  • 2nd opinion og sparring på store projekter / investeringer

 

Send mig en mail med dine konkrete spørgsmål eller behov, det er gratis og ganske uforpligtende: stine@stinegrubbe.dk

 

 

Vil du ha' et kig i min værktøjskasse?

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for butikker.

Spækket med idéer, viden, værktøjer,
cases og inspiration.

Lige til at hælde i din egen forretning.


Tak for din tilmelding!
Jeg glæder mig til at sende dig relevant og brugbar viden og indsigt. Om et øjeblik lander der en mail i din inboks, hvori du skal bekræfte at det rent faktisk er dig der ønsker at modtage viden og indsigt. Først når du har klikket på den, er du på listen.

Der er en god chance for at den er landet i et spamfilter, så kig grundigt efter :-)

Mange hilsener
Stine