butiksindretning & styling
kreativ & kommerciel
Kreativitet og æstetik må ikke udelukke den kommercielle vinkel.
Tværtimod bør kreativiteten tage udgangspunkt i det faktum, at der skal tjenes penge.
Pænt er ikke tilstrækkeligt. Det skal også kunne sælge.
kreativitet, erfaring, empati og forretningstæft:
Når jeg hjælper dig, tager jeg udgangspunkt i din virkelighed, i hvem dine kunder er, og hvad dit budget er.
Uanset om der er tale om butiksindretning, gode billeder til hjemmesiden eller et kursus i visual merchandising.
Opgaver inkluderer ofte:
– rådgivning vedrørende butiksindretning
– makeovers af ‘gamle’ butiksindretninger og udtryk
– visuelle oplæg til vinduer, messestande, showrooms, butikker o.lign.
– styling i butikker, showrooms, messestande o.lign.
– foto styling til billeder
– visuel raffinering, udvikling og forbedring af dit koncept, produkter o.lign.
– udvikling af messestand, konference booth o.lign
– kurser i styling og foto styling
– fotostyling opgaver
– styling opgaver
– 2nd opinion og sparring på store projekter / investeringer
– foredrag om visual merchandising, styling, trends mm.