Fornyligt, efter et foredrag om Emotionelle Kundetyper…

Modtog jeg en mail med feedback fra tilhørerne – der var også kommentarer (se billedet herunder) – og især en af kommentarerne smilte jeg lidt af…

“Lidt selvlært”

Og det er fuldstændig korrekt.

Jeg er på mange måder selvlært. Om den specifikke kommentar var ment som en kompliment, ved jeg faktisk ikke – men jeg ta’r det som en kompliment.

For netop det, at jeg er selvlært, betyder at mine foredrag og workshops er i øjenhøjde og konkrete, for jeg kender virkeligheden i butikken, på kædekontoret og hos leverandørerne til branchen.

Hvis du gerne vil høre mere foredrag og workshops om de emotionelle kundetyper, er du meget velkommen til at sende mig en mail: stine@stinegrubbe.dk

foredrag om emotionelle kundetyper

Vil du ha' et kig i min værktøjskasse?

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for butikker.

Spækket med idéer, viden, værktøjer,
cases og inspiration.

Lige til at hælde i din egen forretning.


Tak for din tilmelding!
Jeg glæder mig til at sende dig relevant og brugbar viden og indsigt. Om et øjeblik lander der en mail i din inboks, hvori du skal bekræfte at det rent faktisk er dig der ønsker at modtage viden og indsigt. Først når du har klikket på den, er du på listen.

Der er en god chance for at den er landet i et spamfilter, så kig grundigt efter :-)

Mange hilsener
Stine