Efter et foredrag om Emotionelle Kundetyper…

Modtog jeg en mail med feedback fra tilhørerne – der var også kommentarer (se billedet herunder) – og især en af kommentarerne smilte jeg lidt af…

“Lidt selvlært”

Og det er fuldstændig korrekt.

Jeg er på mange måder selvlært. Om den specifikke kommentar herunder var ment som en kompliment, ved jeg faktisk ikke – men jeg ta’r det som en kompliment.

For netop det, at jeg er selvlært, betyder at mine foredrag og workshops er empatiske, i øjenhøjde og konkrete.

For jeg kender virkeligheden i butikken, på kædekontoret og hos leverandørerne til branchen.

 

Og ja, jeg har meget på hjerte, og erkender blankt at der har været løse ender jeg skulle ha’ styr på.

Det er heldigvis allerede blevet MEGET bedre 😉

Hvis du gerne vil høre mere om foredrag og workshops om de emotionelle kundetyper, er du meget velkommen til at sende mig en mail: stine@stinegrubbe.dk