Foredrag for butikker:

Motiverede medarbejdere der kan skabe salg

Et foredrag på bare 30 minutter skaber både motivation og tilføjer ny viden, deltagerne kan gå direkte ud på butiksgulvet og skabe nye resultater med.

Inspirerende, provokerende og mega brugbart.

Stine Grubbes foredrag for butikker, er ligetil, i øjenhøjde og renset for buzzwords og luftkasteller.

Foredrag kan både uddanne, inspirere og motivere.

Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne.

Herunder kan du se forslag til foredrags temaer. Herudover kan jeg tilrettelægge et foredrag efter jeres specifikke ønsker og behov.

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk 

Jeg er tilknyttet som fast ekspertskribent, ressourceperson og foredragsholder hos PEJ Gruppen og er ambassadør for Formland messen.

FOREDRAGSTEMAER FOR BUTIKKER:

 

vm og salgs-optimering af butikken

Måske Danmarks mest konkrete og hands-on foredrag for butikker!. Med 100% fokus på salgsoptimering af butiksarealet.

Deltagerne er selv med til at bidrage til foredraget, i form af billeder fra egne butikker. Disse tilsendes før foredraget, og så udvælger Stine billeder som alle vil få udbytte af – og giver input under foredraget. 

Der er ligeledes mulighed for at fremsende spørgsmål før foredraget.

psykologien bag loyalitet

Hvad skaber – egentligt – loyalitet?

Og dermed kundeloyalitet.

Foredrag om hvad forskning har dokumenteret omkring loyalitet – og hvordan vi kan tage den forskning og oversætte til vores branche –  detailbranchen.

Et populært og særdeles øjenåbnende foredrag der skaber eftertænksomhed og sætter nogle af de ting der bruges enorme ressourcer på, i et lidt andet perspektiv.

 

kundepsykologi & kundetyper for butikker

80-90% af et køb er baseret på følelser – og som kunder, har vi alle et sæt emotionelle responssystemer, der afgør hvor og hvorfor vi køber.

Det er helt specifikke emotionelle triggere, der leder os til det øjeblik hvor vi ta’r beslutningen og køber. Og bliver loyale kunder.

På samme måde er der triggere der får os til at vende om, og lægge pengene et andet sted.

Alle dine valg omkring butikken – indretning, sortiment, skiltning mv. – har afgørende betydning for om kunderne har lyst til at købe hos dig.

Det siger andre om Stine Grubbes foredrag:

Ros Torvs bestyrelse inviterede Stine Grubbe til at komme med et oplæg ved et af bestyrelsens strategiseminarer.

Stines oplæg var super godt og gav os mange ideer til at forsætte RO’s Torvs gode formålsstrategi og strategiarbejde.

Vi kan varmt anbefale Stine som oplægsholder.

Lisbeth Wilstrup

Centerdirektør, RO's Torv

Det var en sand fornøjelse at lære Stine Grubbe at kende.

Feedbacken fra Rosengårdcentrets butikker var rigtig god!!

Mange sagde at de sagtens kunne have brugt lang tid i Stine selskab, idet hun var meget inspirerende at høre på, med mange gode eksempler som alle kunne relatere sig til.

Yderst relevant det Stine bidrog med på vores møde – herligt!

Casper Bach Andersen

Centerdirektør, Rosengårdcentret

Som foredragsholder er Stine Grubbe både energisk, nærværende og kommer med konkrete anbefalinger, som deltagerne kan tage med sig.

Stine sætter ord og perspektiv på de udfordringer, som detailhandlen står overfor og forstår formidlingens kunst til de forskellige niveauer og typer af deltagere

Louise Byg Kongsholm

Adm. Direktør, PEJ Gruppen