Foredrag for butikker:

Motiverede medarbejdere der kan skabe salg

Et foredrag på bare 30 minutter skaber både motivation og tilføjer ny viden, deltagerne kan gå direkte ud på butiksgulvet og skabe nye resultater med.

Inspirerende, provokerende og mega brugbart.

Stine Grubbes foredrag for butikker, er ligetil, i øjenhøjde og renset for buzzwords og luftkasteller.

Foredragene er spækket med Stines konkrete erfaringer og opdagelser fra hendes daglige gang i branchen, og fyldt med lige dele kærlighed og pisk.

Foredrag kan både uddanne, inspirere og motivere. Mine foredrag er kendetegnet ved at være konkrete og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne.

Herunder kan du se forslag til foredrags temaer. Herudover kan jeg tilrettelægge et foredrag efter jeres specifikke ønsker og behov.

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk

Jeg er tilknyttet som fast ekspertskribent, ressourceperson og foredragsholder hos PEJ Gruppen og er ambassadør for Formland messen.

FOREDRAG TEMAER:

 

vm og salgs-optimering af butikken

Måske Danmarks mest konkrete og hands-on foredrag for butikker!. Med 100% fokus på salgsoptimering af butiksarealet.

Deltagerne er selv med til at bidrage til foredraget, i form af billeder fra egne butikker. Disse tilsendes før foredraget, og så udvælger Stine billeder som alle vil få udbytte af – og giver input under foredraget. 

Der er ligeledes mulighed for at fremsende spørgsmål før foredraget.

Lokalt nærvær og engagement giver kunder i butikkerne

Hvis det lokale butiksliv skal overleve, skal flere spillere på banen.

Butikkerne skal tage ansvar for udviklingen, lokalpolitikere skal på banen, og borgerne skal engageres!

Inspirerende og motiverende foredrag, der sætter fokus på en af de største problematikker i den danske detailhandel, og som samtidigt inspirerer til at ændre de dystre udsigter og starte en bevægelse der vitterligt gør en forskel.

Visual merchandising – hvorfor og hvordan

De fysiske butikkers allerstørste hjemmebanefordel, er den fysiske ramme.

En fordel som online segmentet aldrig vil kunne hamle op med. Men kun hvis der arbejdes strategisk og dygtigt med netop den fysiske ramme, på alle måder.

Dette konkrete og udbytterige foredrag, sender deltagerne hjem med viden om hvorfor og hvordan den fysiske ramme kan gøre en afgørende forskel i forhold til bl.a. salg, kundeloyalitet og kundeengagement.

Det siger andre foredrags kunder om Stines foredrag:

Det var en sand fornøjelse at lære Stine Grubbe at kende.

Feedbacken fra Rosengårdcentrets butikker var rigtig god!!

Mange sagde at de sagtens kunne have brugt lang tid i Stine selskab, idet hun var meget inspirerende at høre på, med mange gode eksempler som alle kunne relatere sig til. Yderst relevant det Stine bidrog med på vores møde – herligt!

Casper Bach Andersen

Centerdirektør, Rosengårdcentret

Som foredragsholder er Stine Grubbe både energisk, nærværende og kommer med konkrete anbefalinger, som deltagerne kan tage med sig.

Stine sætter ord og perspektiv på de udfordringer, som detailhandlen står overfor og forstår formidlingens kunst til de forskellige niveauer og typer af deltagere

Louise Byg Kongsholm

Adm. Direktør, PEJ Gruppen

Nøglen til Big Data ligger i følelserne

De fleste er enige om at et af detailbranchens største muligheder, og formentligt mest uudnyttede potentiale, ligger i Big Data. Men vi har stadig til gode at se Big Data nødden knækket for alvor, når det gælder retail.

 

Vi ved også at 80-90% af en købsbeslutning bunder i følelserne. Emotionerne…

 

I dette foredrag deler Stine Grubbe en ukonventionel tilgang til, hvad og hvordan Big Data kan bruges, med udgangspunkt i hendes mere end 20 år i hhv. detailbranchen og IT branchen.

Sådan bliver du en storyteller (online og IRL)

Storytelling kan virke som en fluffy størrelse.

Ikke desto mindre er storytelling en helt essentiel disciplin for alle der arbejder i og omkring detailbranchen, for (god) storytelling er fundamentet for at få succes med bl.a. branding, konceptudvikling og de sociale medier.

I dette foredrag inddrages du i storytelling disciplinen, får konkret viden om, hvilke elementer der skal være til stede i en historie der fænger, og deltagerne går hjem med et hands-on indblik i hvordan de finder og bygger en story.

emotionelle kundetyper for butikker

80-90% af et køb er baseret på følelser – og som kunder, har vi alle de samme 4 emotionelle responssystemer.

Og det er helt specifikke triggere der leder os til det punkt hvor vi ta’r beslutningen og køber. Og bliver loyale kunder.

På samme måde er der triggere der får os til at vende om, og lægge pengene et andet sted. Alle dine valg i butikken – indretning, sortiment, skiltning mv. – har afgørende betydning for om kunderne har lyst til at handle i din butik.

De emotionelle kundetyper er en vigtig del af de opgaver jeg løser for kunderne, og omdrejningspunktet i dette foredrag.

Ingen spam - kun viden og inspiration.

stine grubbe

Gør som over 1500 andre

Tilmeld dig Danmarks måske mest brugbare  og konkrete nyhedsmail for butikker, og få værktøjer til overlevelse og vækst.

 

Udvikling og rigtige beslutninger er altafgørende i en tid, hvor mange i branchen kæmper for overlevelse.

 

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.

Share This