Koncept [kʌnˈsεbd]

Samling af idéer der ligger bag udformningen eller markedsføringen af en virksomhed, produkt, projekt el.lign.

Konceptudvikling med dybde og facetter. Konceptudvikling der stikker dybere.

En gennemtænkt helhed, der ikke kun er visuelt veldrejet og pænt, men kommercielt gennemtænkt til at styrke kunderejsen, oplevelsen og salget, hele vejen og hele tiden.

Det er vigtigt og relevant, uanset om din virksomhed er en lille start up eller har mange år på bagen.

Konceptudvikling

Konceptudvikling  – og det at have et gennemtænkt koncept, kan gøre overraskende meget for din virksomhed.

Det kan generere mere salg, skabe synlighed på de sociale medier, skabe loyalitet, kundeambassadører, og skabe forankring og samhørighed med din målgruppe.

Alt sammen utroligt værdifuldt, og alt sammen med til at fremtidssikre din virksomhed.

Et koncept i denne sammenhæng, er en bestemt metode – eller måde – at drive bestemte (eller alle) områder af din virksomhed, fx. din forretningsmodel, sortimentsstrategi, butik / showroom / messestand,  markedsføringsmateriale, hjemmeside, content / de sociale medier… og altsammen oftest i en kombination.

Når jeg laver konceptudvikling for dig, skaber jeg en konkret ramme/skabelon, der giver dig en slags opskrift på et element af din virksomhed.

Så vi sikrer at dine kunder ikke kun får en god oplevelse og en visuel tiltalende ramme, men at alt i konceptet, hele tiden styrker salget og kundernes engagement og loyalitet overfor dig og din virksomhed.

 

Konceptudvikling med flere facetter

Konceptudvikling i min version har en del flere facetter, end blot en ‘pæn facade’ og en visuel attraktiv løsning.

Når jeg arbejder med konceptudvikling bruger jeg også hvad vi ved fra forskning om kundepsykologi,  kundetyper og kundeloyalitet – og det gør jeg, fordi det er powerfuldt sh*t – der gang på gang skaber resultater i både store og små virksomheder.

Så… den konceptudvikling og koncept ramme du får af mig efter et konceptudviklingsforløb, er en gennemtænkt helhed, der ikke kun er visuelt veldrejet. Pænt.

Det er et koncept der er skruet sådan sammen, at du får mest muligt ud af enhver kontakt med kunden – uanset om de møder dig på de sociale medier, i din butik, på din messestand eller din hjemmeside. Og et koncept der er nøje udtænkt til din specifikke virksomhed og de kunder du har.

Jeg udvikler koncepter for både den store koncern og den lille enmands virksomhed, og med et koncept udviklet af mig, får du en rød tråd, en strategi i øjenhøjde og en konkret ramme at udvikle og drive din virksomhed indenfor.

20+ år med konceptudvikling

Jeg har arbejdet med konceptudvikling for en lang række – meget forskellige – virksomheder og på lige så forskellige koncepter.

 

Blandt de konceptopgaver jeg har udarbejdet er;

Konferencer, messestande, butikker, showrooms, trendzoner, instore løsninger, forretningsmodeller, kataloger, farvekort, marketing materiale, hjemmesider, webshops og en hel del andet.

 Send mig en mail og lad os drøfte hvad der skal til, for at dit koncept bliver præcis så tydeligt og skarpt overfor netop din kernekunde, at det virker efter hensigten. Et veldrejet koncept kan mærkes på bundlinjen.

Hvis der er noget du vil høre mere om, have uddybet, eller have et tilbud på, er du naturligvis meget velkommen til at sende mig en mail: stine@stinegrubbe.dk

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.