PR kickstarter, og skaber proaktiv kundetilstrømning

 

Synlighed kan have mange formater. Fokus kan være på virksomheden, på en eller flere personer i virksomheden – og naturligvis på produkterne. Synlighed kan også være holdningsbåret eller baseret på interessefællesskab. Vinklerne er mange, og der opstår hele tiden nye.

 

Det interessante og attraktive ved at arbejde målrettet med PR og synlighed er, at der skabes en proaktiv kundetilgang. Kunderne begynder selv at opsøge virksomhed eller produkterne for at høre mere, for at fordybe sig i information eller for at købe.

 

 

Lige så vigtig som SEO

 

PR og synlighed bør være en lige så vigtig del af salgs- og markedsføringsarbejdet som for eksempel arbejdet med søgemaskineoptimering (SEO).

 

Søgemaskineoptimering af din virksomheds hjemmeside eller webshop kan være (er oftest), en langsommelig affære.

Det kan tage mange år at opbygge en tilfredsstillende søgemaskine placering – og i en del tilfælde, bliver søgemaskineoptimering aldrig den vigtige salgsgenerator man håbede på.
En succesfuld PR aktivitet kan kickstarte både interessen fra målgruppen (der selv opsøger produktet/virksomheden) – og online, kan PR til gengæld bidrage til, at få gang i SEO hjulene.

 

Derfor er det særdeles vigtigt at tænke andre salgs- og interesse kanaler ind i din salgsstrategi, end blot SEO.

 

Og derfor er det vigtigt at fokusere lige så meget på PR og synlighed, som på for eksempel SEO.

God og effektiv synlighed skabes, når man har et godt øje for historierne, potentialet og mulighederne i virksomheden.
Når man kan få øje på, fortælle og vinkle de interessante historier – og forstår at kanalisere historierne de rette steder hen.
Kreativitet og ukonventionel tænkning er klare fordele.

PR for små og mellemstore virksomheder

 

Jeg skaber synlighed for små og mellemstore virksomheder ved hjælp af et helhedsorienteret PR arbejde, hvor jeg finder alle de forskellige muligheder der ligger i virksomheden, med udgangspunkt i jeres produkter, virksomhedens historie, baggrund, ekspertise og kompetencer – og de personer der er i virksomheden.

 

Mulighederne er altid mange, og meget forskellige. Jeg sørger for, at vi skaber de rette muligheder for jer.

 

Jeg arbejder både med at skabe konkret synlighed – men jeg sørger desuden for, at virksomheden har et PR venligt setup, som inviterer til relevante henvendelser, og jeg sikrer at du er klar, når muligheden skabes. Således at mulighederne også skaber sig selv.

 Send mig en mail og lad os drøfte hvilke oplagte PR muligheder du og din virksomhed har – og hvordan jeg kan hjælpe dig i gang eller videre med PR.

Hvis der er noget du vil høre mere om, have uddybet, eller have et tilbud på, er du naturligvis meget velkommen til at sende mig en mail: stine@stinegrubbe.dk

Sådan har jeg hjulpet andre med PR

Jeg hjælper både helt små enmandsvirksomheder og større virksomheder med at skabe PR og synlighed. Mulighederne er mange og meget forskellige.

Herunder kan du se nogle eksempler på forskellige typer synlighed, for forskellige typer kunder.

Ananas i egen juice

Som solo selvstændig uden et stort markedsføringsbudget, har jeg altid brugt PR til at skabe synlighed og opmærksomhed for min virksomhed.

Herunder kan du se et lille udpluk af synlighed jeg har skabt for min virksomhed, og måske blive inspireret til hvordan jeg kan sikre dig og din virksomhed effektiv, interesseskabende synlighed.

Jeg har bl.a. lavet PR & synlighed for:

Borås Tapeter, PEJ Gruppen, Jotun, Husqvarna Viking, Singer, Pfaff, Sadolin, Colorama, Tapetmesteren.dk, Farvehuset Roskilde, Berlingske Business, Detailfolk.dk, EG, KBH K Culture & Commerce, EFFIHUB, HH LUX, Michala Luxury Bedlinen, FabGoose og mange flere.

We won't spam!

Viden og indsigt der fremtidssikrer

Tilmeld dig Stine Grubbes nyhedsmail og gå fra afvikling til udvikling og fremtidssikring af forretningen.

Velkommen til! Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.

Share This