KMD Innovation Day 2014 i DR byen.

Stine Grubbe stod bag udviklingen af størstedelen af kommunikationen ved et af KMDs til dato bedste arrangementer.

Resultatet var bl.a. ekstremt højt niveau af deltagere ift beslutningsdygtighed – med andre ord, der kom ikke blot rekordstort deltagerantal, det var de rigtige der kom.

Opgaven inkluderede desuden

-design af korte workshops
-interne briefings omkring workshops
-briefing ift hensigtsmæssig adfærd og forventningsafstemning overfor KMD ansatte

Derudover skabte Stine Grubbe en cocreating/omnichannel tilgang til workshops og hele arrangementet generelt, via de sociale medier (twitter & facebook) med contentcreation og deltagerinvolvering.

Send en mail til: stine@stinegrubbe.dk

visual merchandising

Udvikling eller afvikling??

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med din butik.
Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.