Foredrag der sender deltagerne hjem med ny viden, inspiration, motivation – og modet til at gøre noget anderledes.
Foredrag der giver indsigt i forbrugertrends, salgsoptimering, forretningsudvikling, strategi-arbejde, kundepsykologi og kundeloyalitet – og foredrag der inspirerer til udvikling og fremtidssikring.
Se udvalgte foredragstemaer herunder – og send din forespørgsel på emner, datoer, priser, ønsker mv. til stine@stinegrubbe.dk
Foredragstemaer
Foredrag der uddanner, inspirerer og motiverer
Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, jordnære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne
Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk
Trends, trendpsykologi (og hvordan du skal bruge trends i forretningen)
Samfundsmæssige trends påvirker dine kunder og hvordan de køber.
Få et øjenåbnende indblik i af nogle af de største, samfundsmæssige trends, og få koden til, hvordan du bruger dem til at styrke og fremtidssikre din virksomhed.
Strategisk visual merchandising
Foredraget tager udgangspunkt i værktøjet Den Strategiske Butiksmatrix™ som strategisk, systematisk og praktisk arbejder med at optimere og udvikle butikken til at arbejde som en velsmurt salgsplatform.
Det er et øjenåbnende nyt perspektiv med masser af konkrete, inspirerende eksempler.
Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, marketingafdelinger, bestyrelser, erfagrupper, handelstands- og cityforeninger o.lign.
Foredrag om butiksindretning
Emotionelle kundetyper & forskningsbaseret kunde psykologi
Et virkelig øjenåbnende foredrag om kundernes emotionenelle købstriggere – og hvordan de bruges.
Når vi bruger de fire, emotionelle kundetyper, tager vi udgangspunkt i blandt andet anerkendt forskning, i viden og indsigt fra mere end 5000 cases (bl.a. tyske, danske og engelske) – og et solidt teoretisk fundament en række anerkendte personanalyse værktøjer.
Med dette udgangspunkt i dette kortlægger vi, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer der er på spil, i din kundes købs- og beslutningsproces.
Når du ved hvilken kundetype du sælger til, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere.
Områder du typisk vil bruge indsigten:
Sociale medier, nyhedsmails, LiveSalg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, skiltning, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, visuelt udtryk, logoer, medarbejder rekruttering osv.
At bruge kundetyperne som udgangspunkt for ovenstående, er relevant og virkningsfuldt for alle typer virksomheder.
Stine Grubbe er certificeret og eksamineret ekspert i emotionelle kundetyper ved Institut for Kundetyper, og er blandt Danmarks mest erfarne foredragsholdere og undervisere om de emotionelle kundetyper.
Foredraget kan desuden sammensættes som en miniworkshop, en heldags-workshop eller undervisningsforløb.