Foredrag
Foredrag der sender deltagerne hjem med noget at tænke over, ny viden og inspiration, motivation og energien til at gøre noget. Drive. Fokus.
Foredrag der giver indsigt i konceptudvikling, koncept trends, forbruger trends, kundeloyalitet – og foredrag der inspirerer til virksomhedens udvikling og fremtidssikring.
Se foredragstemaerne herunder – de kan alle tilpasses og justeres, og send gerne en forespørgsel på emner, datoer, priser, ønsker og lignende, til stine@stinegrubbe.dk
Foredragstemaer
Foredrag der uddanner, inspirerer og motiverer
Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, kundenære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne
Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk
Kundeloyalitet: fra kunder - til fans, følgere og ambassadører
Et foredrag der åbner dine øjne for loyalitetsmekanismer og hvordan man kan skabe det i egen virksomhed.
I dette konkrete foredrag går vi kigger vi på konkrete cases og succeser med lokalt engagement – og kigger nærmer på forskning inden for loyalitet.
Strategisk visual merchandising
Foredraget tager udgangspunkt i værktøjet Den Strategiske Butiksmatrix™ som strategisk, systematisk og praktisk arbejder med at optimere og udvikle butikken til at arbejde som en velsmurt salgsplatform.
Det er et øjenåbnende nyt perspektiv med masser af konkrete, inspirerende eksempler.
Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, marketingafdelinger, bestyrelser, erfagrupper, handelstands- og cityforeninger o.lign.
Foredrag om butiksindretning
Emotionelle kundetyper & forskningsbaseret kunde psykologi
Et virkelig øjenåbnende foredrag om kundernes emotionenelle købstriggere – og hvordan de bruges.
Når vi bruger de fire, emotionelle kundetyper, tager vi udgangspunkt i blandt andet anerkendt forskning, i viden og indsigt fra mere end 5000 cases (bl.a. tyske, danske og engelske) – og et solidt teoretisk fundament en række anerkendte personanalyse værktøjer.
Med dette udgangspunkt i dette kortlægger vi, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer der er på spil, i din kundes købs- og beslutningsproces.
Når du ved hvilken kundetype du sælger til, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere.
Områder du typisk vil bruge indsigten:
Sociale medier, nyhedsmails, LiveSalg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, skiltning, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, visuelt udtryk, logoer, medarbejder rekruttering osv.
At bruge kundetyperne som udgangspunkt for ovenstående, er relevant og virkningsfuldt for alle typer virksomheder.
Stine Grubbe er certificeret og eksamineret ekspert i emotionelle kundetyper ved Institut for Kundetyper, og er blandt Danmarks mest erfarne foredragsholdere og undervisere om de emotionelle kundetyper.
Foredraget kan desuden sammensættes som en miniworkshop, en heldags-workshop eller undervisningsforløb.