Foredrag for butikker:

Viden der skaber salg

Et foredrag på bare 30 minutter skaber både motivation og tilføjer ny viden, deltagerne kan gå direkte ud på butiksgulvet og skabe nye resultater med.

Inspirerende, provokerende
og mega brugbart.

Stine Grubbes foredrag, er konkrete, i øjenhøjde og renset for buzzwords og luftkasteller.

Foredrag kan både uddanne, inspirere og motivere.

Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, kundenære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne, uanset om der er tale om butikkerne, handelstandsforeningen, bestyrelsen, markeds- eller netværksgruppen, eller noget helt andet.

Herunder kan du se mine foredrags temaer. Herudover kan jeg tilrettelægge et foredrag efter jeres specifikke ønsker, foredragslængden aftales ihht. jeres program.

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk 

FOREDRAGSTEMAER:

emotionelle kundetyper

De emotionelle kundetyper tager udgangspunkt i hvem din kunde er, i det øjeblik han/hun tager en købsbeslutning, og metoden kortlægger hans/hendes emotionelle (følelsesmæssige) responssystem når de køber.

Når vi ved hvilken kundetype vi har med at gøre, kan vi arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for en købsbeslutning, fremfor at tage beslutninger ud fra hvad vi tror, synes, eller hvad vi har set andre i branchen gør, eller hvad der kunne være ‘sjovt at prøve’.

psykologien bag loyalitet

Hvad skaber – egentlig – loyalitet?

Og dermed kundeloyalitet.

Foredrag om hvad forskning har opdaget og dokumenteret omkring loyalitet – og et indblik hvordan vi kan tage den forskning og bruge i butikkerne.

Et populært og særdeles øjenåbnende foredrag der skaber eftertænksomhed og sætter nogle af de tiltag og aktiviteter der bruges enorme ressourcer på, i et helt nyt perspektiv.

Maksimalt udbytte af kundekontakten

Måske Danmarks mest konkrete og hands-on foredrag for butikker!. Med 100% fokus på at få maksimalt udbytte af enhver kundekontakt.

Hvordan sikrer man sig bedst udbytte af den kontakt man har med kunderne – uanset om det er i butikken, på de sociale medier eller på hjemmesiden?

Ultra konkret foredrag med masser af ideer til deltagerne.

hvordan skaber man kundeengagement

Der er ingen tvivl om, at hvis de lokale butikker skal overleve – og endda trives – skal der andre boller på suppen. Markedet og konkurrencen er benhårdt og utilgiveligt.

I dette konkrete foredrag går vi kigger vi på konkrete cases og succeser med lokalt engagement – hvor både butik og kunde får værdi af ‘samarbejdet’.

Det siger andre om Stine Grubbes foredrag:

Ros Torvs bestyrelse inviterede Stine Grubbe til at komme med et oplæg om psykologien bag kundeloyalitet, ved et af bestyrelsens strategiseminarer.

Stines oplæg var super godt og gav os mange ideer til at forsætte RO’s Torvs gode formålsstrategi og strategiarbejde.

Vi kan varmt anbefale Stine som oplægsholder.

Lisbeth Wilstrup

Centerdirektør, RO's Torv

Det var en sand fornøjelse at lære Stine Grubbe at kende.

Feedbacken fra Rosengårdcentrets butikker var rigtig god!!

Mange sagde at de sagtens kunne have brugt lang tid i Stine selskab, idet hun var meget inspirerende at høre på, med mange gode eksempler som alle kunne relatere sig til.

Yderst relevant det Stine bidrog med på vores møde – herligt!

Casper Bach Andersen

Centerdirektør, Rosengårdcentret

Som foredragsholder er Stine Grubbe både energisk, nærværende og kommer med konkrete anbefalinger, som deltagerne kan tage med sig.

Stine sætter ord og perspektiv på de udfordringer, som detailhandlen står overfor og forstår formidlingens kunst til de forskellige niveauer og typer af deltagere

Louise Byg Kongsholm

Adm. Direktør, PEJ Gruppen