Foredrag for butikker:

Viden der inspirerer, motiverer og skaber salg

Et foredrag skaber både motivation og tilføjer ny viden, deltagerne kan gå direkte ud på butiksgulvet og opnå nye resultater med.

Inspirerende, provokerende
og mega brugbart.

Foredrag kan både uddanne, inspirere og motivere.

Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, kunde-nære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne, uanset om der er tale om butikkerne, handelstandsforeningen, bestyrelsen, markeds- eller netværksgruppen, eller noget helt andet.

Herunder kan du se mine foredragstemaer. Herudover kan jeg tilrettelægge et foredrag efter jeres specifikke ønsker, og foredragslængden aftales naturligvis ihht. jeres program.

For at øge udbyttet kan foredrag desuden tilrettelægges som heldagsworkshops, hvor vi fordyber os endnu mere i emnet.

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk 

FOREDRAGSTEMAER:

visual merchandising

Foredrag i mini-workshop form der klæder deltagerne på med den vigtigste viden om kundernes færden i butikken – og hvordan vi bedst kan bruge den viden.

Foredraget kan stykkes sammen med forskellige områder indenfor dekoration, styling og visual merchandising området, dette aftales nærmere.

Foredraget kan desuden sammensættes som en heldags-workshop eller undervisningsforløb for en specifik virksomhed.

Relevant og interessant foredrag for butikker, marketingafdelinger, handelstands- og cityforeninger o.lign.

emotionelle kundetyper

De emotionelle kundetyper tager udgangspunkt i blandt andet forskning og over 3000 cases, et solidt teoretisk fundament – og en række anerkendte personanalyse værktøjer, og kortlægger herigennem, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer, i forløbet op til at din kunde tager en købsbeslutning – uanset om der er tale om små, dagligdagskøb eller større køb.

Når du ved hvilken kundetype du har med at gøre, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere, fremfor at tage beslutninger ud fra hvad du tror, synes, eller har set andre i branchen gøre.

Områder du typisk vil bruge indsigten om de emotionelle kundetyper:

Sociale medier, nyhedsmails, blogindlæg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, boliger, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, visuelt udtryk, logoer osv.

Stine Grubbe er certificeret og eksamineret ekspert i emotionelle kundetyper, og er blandt Danmarks mest erfarne foredragsholdere om de emotionelle kundetyper.

Foredraget kan desuden sammensættes som en heldags-workshop eller undervisningsforløb for en specifik virksomhed.

køb lokalt - skab lokalt engagement

Der er ingen tvivl om, at hvis de lokale butikker skal overleve – og endda trives – skal der andre boller på suppen.

Markedet og konkurrencen er benhårdt og utilgiveligt – til gengæld har branchen lige nu – i disse Covid-19 mærkede år – et momentum for at skabe et fundament for en fremtid med en blomstrende detailhandel.

Men det kræver at vi griber det momentum – og at vi (tør) gøre nogle ting anderledes.

Stine Grubbe var blandt de første til at holde denne type foredrag, og blandt de første til sætte fokus på nødvendigheden af en ny dagsorden for detailbranchen.

I dette konkrete foredrag går vi kigger vi på konkrete cases og succeser med lokalt engagement – og får øjnene op for hvad der gik galt – og hvad vi skal gøre i stedet.

Relevant foredrag for butikker, handelsstands- og cityforeninger, brancheforeninger, bestyrelser, netværksgrupper o.lign.

Foredraget kan desuden sammensættes som en heldags-workshop eller undervisningsforløb for handelsfællesskaber, erhverv-i-gadeplan forløb o.lign.

 

psykologien bag loyalitet

Hvad skaber – egentlig – loyalitet?

 

Sådan en ægte, dybfølt loyalitet der ikke kræver bonus, samlemærker eller rabat?

 

Virkelig interessant foredrag om hvad forskning har opdaget og dokumenteret omkring loyalitet og dermed også kundeloyalitet – og et værdifuldt indblik hvordan vi kan tage den forskning og bruge i virksomheder og butikker.

 

Et populært og særdeles øjenåbnende foredrag der skaber eftertænksomhed og sætter nogle af de tiltag og aktiviteter der bruges enorme ressourcer på, i et helt nyt perspektiv – og synliggør nødvendigheden af at (turde) gøre og tænke anderledes, en vi ofte gør i branchen.

 

Relevant og interessant både for både butiksejeren, bestyrelsen og markedsudvalget.

Det siger andre om Stine Grubbes foredrag:

Ros Torvs bestyrelse inviterede Stine Grubbe til at komme med et oplæg om psykologien bag kundeloyalitet, ved et af bestyrelsens strategiseminarer.

Stines oplæg var super godt og gav os mange ideer til at forsætte RO’s Torvs gode formålsstrategi og strategiarbejde.

Vi kan varmt anbefale Stine som oplægsholder.

Lisbeth Wilstrup

Centerdirektør, RO's Torv

Det var en sand fornøjelse at lære Stine Grubbe at kende.

Feedbacken fra Rosengårdcentrets butikker var rigtig god!!

Mange sagde at de sagtens kunne have brugt lang tid i Stine selskab, idet hun var meget inspirerende at høre på, med mange gode eksempler som alle kunne relatere sig til.

Yderst relevant det Stine bidrog med på vores møde – herligt!

Casper Bach Andersen

Centerdirektør, Rosengårdcentret

Som foredragsholder er Stine Grubbe både energisk, nærværende og kommer med konkrete anbefalinger, som deltagerne kan tage med sig.

Stine sætter ord og perspektiv på de udfordringer, som detailhandlen står overfor og forstår formidlingens kunst til de forskellige niveauer og typer af deltagere

Louise Byg Kongsholm

Adm. Direktør, PEJ Gruppen

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.