Foredrag for detailbranchen

erhverv i gadeplan foredrag

Jeg afholder foredrag for virksomheder, handelsfællesskaber, netværksgrupper, bestyrelser, events i og omkring detailbranchen.

Det er foredrag der giver indsigt i fremtidens detailhandel, forbrugere, trends, fremtidens butikker og koncepter – og foredrag der inspirerer til  virksomhedens udvikling og fremtid.

Se foredragstemaerne herunder – de kan alle tilpasses og justeres, og send gerne en forespørgsel på emner, datoer, priser, ønsker og lignende, til stine@stinegrubbe.dk 

FOREDRAGSTEMAER:

strategisk visual merchandising

Foredraget tager udgangspunkt i værktøjet Den Strategiske Butiksmatrix™ som strategisk, systematisk og praktisk arbejder med at optimere og udvikle butikken til at arbejde som en velsmurt salgsplatform.

Det er et øjenåbnende nyt perspektiv med masser af konkrete, inspirerende eksempler.

Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, marketingafdelinger, bestyrelser, erfagrupper, handelstands- og cityforeninger o.lign.

Læs om Den Strategiske Butiksmatrix™

foredrag om digital visual merchandising

Foredrag med indsigter og viden om visual merchandising.

Fokus på billeder, farver, grafik, LiveSalg, tekstkobling, kunderejse og kundepsykologi.

foredrag louise kongsholm
foredrag
foredrag om butiksindretning
Butikken er ikke blot et sted, hvor produkter udstilles, men en oplevelsesskaber, der kan påvirke kundernes adfærd og beslutninger.
Butiksindretning handler ikke kun om æstetik, men om at skabe en helhedsoplevelse, der tiltaler og engagerer kunderne.
Det er en kunst at finde den rette balance mellem funktionalitet, æstetik og effektivitet og salg.
foredrag om den visuelle kunderejse

Øjenåbnende foredrag der klæder deltagerne på med forskningsbaseret viden om kundernes visuelle og æstetiske præferencer – og hvad det betyder for butik, billeder til fx de sociale medier, for annoncering, vinduesdekoration mv. – og hvordan vi som virksomhed bruger den viden.

Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, bestyrelser, marketingafdelinger, handelstands- og cityforeninger o.lign.

foredrag shoppingcenter

Foredrag der uddanner, inspirerer og motiverer

Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, kundenære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne, uanset om der er tale om butikkerne, handelstandsforeningen, bestyrelsen, markeds- eller netværksgruppen, eller noget helt andet.

Udover ovenstående foredragstemaer kan jeg tilrettelægge et foredrag efter jeres specifikke ønsker, og foredragslængden aftales naturligvis ihht. jeres program.

For at øge udbyttet kan foredrag desuden tilrettelægges som heldagsworkshops, hvor vi fordyber os endnu mere i emnet.

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk 

visual merchandising foredraget

Foredrag i der klæder deltagerne på med den vigtigste viden om kundernes færden i butikken – og hvordan vi bedst kan bruge den viden.

Foredraget kan også sammensættes som en mini-workshop eller heldags-workshop eller undervisningsforløb.

Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, bestyrelser, marketingafdelinger, handelstands- og cityforeninger o.lign.

emotionelle kundetyper & forskningsbaseret kunde psykologi

Et virkelig øjenåbnende foredrag om kundernes emotionenelle købstriggere – og hvordan de bruges.

Når vi bruger de fire, emotionelle kundetyper, tager vi udgangspunkt i blandt andet anerkendt forskning, i viden og indsigt fra mere end 5000 cases (bl.a. tyske, danske og engelske) – og et solidt teoretisk fundament en række anerkendte personanalyse værktøjer.

Med dette udgangspunkt i dette kortlægger vi, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer der er på spil, i din kundes købs- og beslutningsproces.

Når du ved hvilken kundetype du sælger til, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere.

Områder du typisk vil bruge indsigten:

Sociale medier, nyhedsmails, LiveSalg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, skiltning, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, visuelt udtryk, logoer, medarbejder rekruttering osv.

At bruge kundetyperne som udgangspunkt for ovenstående, er relevant og virkningsfuldt for alle typer virksomheder.

Stine Grubbe er certificeret og eksamineret ekspert i emotionelle kundetyper ved Institut for Kundetyper, og er blandt Danmarks mest erfarne foredragsholdere og undervisere om de emotionelle kundetyper.

Foredraget kan desuden sammensættes som en miniworkshop, en heldags-workshop eller undervisningsforløb.

foredrag stine grubbe
foredrag retail