erhverv i gadeplan foredrag

Foredrag der sender deltagerne hjem med ny viden, inspiration, motivation – og energien til at gøre noget anderledes.

Foredrag der giver indsigt i konceptudvikling, strategi-arbejde, forbruger trends, kundepsykologi og kundeloyalitet – og foredrag der inspirerer til  virksomhedens udvikling og fremtidssikring.

Se foredragstemaerne herunder – de kan alle tilpasses og justeres, og send en forespørgsel på emner, datoer, priser, ønsker og lignende, til stine@stinegrubbe.dk 

Foredragstemaer

Foredrag der uddanner, inspirerer og motiverer

Kunder fortæller at mine foredrag er dejligt konkrete, jordnære og praktiske, med stor vægt på ‘tag-med-hjem-og-brug’ for deltagerne

Kontakt mig, hvis du har spørgsmål eller forespørgsler på datoer, priser, konkrete emner og vinkler: stine@stinegrubbe.dk 

Kundeloyalitet: fra kunder - til fans, følgere og ambassadører

Et foredrag der åbner dine øjne for loyalitetsmekanismer og hvordan man kan skabe det i egen virksomhed.

I dette konkrete foredrag går vi kigger vi på konkrete cases og succeser med lokalt engagement – og kigger nærmer på forskning inden for loyalitet.

Strategisk visual merchandising

Foredraget tager udgangspunkt i værktøjet Den Strategiske Butiksmatrix™ som strategisk, systematisk og praktisk arbejder med at optimere og udvikle butikken til at arbejde som en velsmurt salgsplatform.

Det er et øjenåbnende nyt perspektiv med masser af konkrete, inspirerende eksempler.

Relevant og interessant foredrag for butikker, butikskæder, marketingafdelinger, bestyrelser, erfagrupper, handelstands- og cityforeninger o.lign.

Foredrag om butiksindretning
Butikken er ikke blot et sted, hvor produkter udstilles, men en oplevelsesskaber, der kan påvirke kundernes adfærd og beslutninger.
Butiksindretning handler ikke kun om æstetik, men om at skabe en helhedsoplevelse, der tiltaler og engagerer kunderne.
Det er en kunst at finde den rette balance mellem funktionalitet, æstetik og effektivitet og salg.
Emotionelle kundetyper & forskningsbaseret kunde psykologi

Et virkelig øjenåbnende foredrag om kundernes emotionenelle købstriggere – og hvordan de bruges.

Når vi bruger de fire, emotionelle kundetyper, tager vi udgangspunkt i blandt andet anerkendt forskning, i viden og indsigt fra mere end 5000 cases (bl.a. tyske, danske og engelske) – og et solidt teoretisk fundament en række anerkendte personanalyse værktøjer.

Med dette udgangspunkt i dette kortlægger vi, hvilke emotionelle (følelsesmæssige) responssystemer der er på spil, i din kundes købs- og beslutningsproces.

Når du ved hvilken kundetype du sælger til, kan du arbejde systematisk og målrettet med at skabe de rette omstændigheder for netop dine kunders købstriggere.

Områder du typisk vil bruge indsigten:

Sociale medier, nyhedsmails, LiveSalg, events, annoncer, tekst, grafik, indretning, skiltning, produkter/ydelser, blomster, farver, grafik, billeder, visuelt udtryk, logoer, medarbejder rekruttering osv.

At bruge kundetyperne som udgangspunkt for ovenstående, er relevant og virkningsfuldt for alle typer virksomheder.

Stine Grubbe er certificeret og eksamineret ekspert i emotionelle kundetyper ved Institut for Kundetyper, og er blandt Danmarks mest erfarne foredragsholdere og undervisere om de emotionelle kundetyper.

Foredraget kan desuden sammensættes som en miniworkshop, en heldags-workshop eller undervisningsforløb.

foredrag retail
foredrag shoppingcenter
foredrag louise kongsholm