Foto: Jette Schrum

Om Stine Grubbe

Helt kort om Stine:
Brancheuddannet praktiker og meningsdanner. Visual merchandising- og kundetype ekspert

Erfaring:
Egen rådgivningsvirksomhed siden 2009
Specialiseret i moderne visual merchandising, visuel salgsoptimering, kundeloyalitet, skribentopgaver
Aktiv i detailbranchen siden 1992

Uddannelse:
Uddannet farvehandler og senere dekoratør
Akademiuddannelse i kommunikation & formidling
Certificeret kundetype ekspert
Supplerer kontinuerligt kompetencerne med kurser og uddannelser i relevante discipliner

Andet:
Fast foredragsholder, skribent og ressourceperson hos PEJ Gruppen
Ambassadør for Formland messen
Skriver for Berlingske Business, detailfolk.dk, CPH Commerce & Culture, Sko, PEJ Gruppen mv.
Jeg har iøvrigt æren af at blive udnævnt som  Indpisker for Detailhandelen, af  erhvervsavisen Børsen

Og den lidt længere version…

 

Jeg har en baggrund fra detailhandel (oprindeligt uddannet farvehandler og siden dekoratør).

Mine ambitioner og nysgerrighed førte mig hurtigt videre til forlagsbranchen og senere IT branchen. Undervejs har jeg altid arbejdet med kommunikation og forretningsudvikling i et eller andet format.

Blandt mine kunder møder du både detailhandelsvirksomheder og virksomheder der leverer til detailbranchen. Der er både nogle af de helt store, og også små enkeltmandsejede virksomheder. Jeg har løst opgaver for dem siden 2009.

Kendetegnende for det jeg leverer til mine kunder er, at det er i øjenhøjde og målrettet til den relevante kundetype. Mine foredrag og kurser er konkrete og til at komme i gang med, med det samme – og at det skaber markante resultater på imponerende kort tid.

 

Min metode

Forskning viser at langt størstedelen (80-90%) af en købsbeslutning bunder i kundens emotioner. Følelser.

Når jeg løser opgaver for dig, tager jeg udgangspunkt i hvem dine kunder er, og hvad der er vigtigt for dem, i de sekunder, de tager en købsbeslutning hos dig. Oftest, er det ikke det samme, som det du tror eller synes er vigtigt, og derfor skaber det øjeblikkelige resultater at få korrigeret.

 Jeg arbejder med emotionelle kundetyper. Det er en kundesegmenteringsmetode der er baseret på teori, forskning og erfaring. 

Så uanset hvilken branche jeg bevæger mig i, og hvilken opgave jeg løser, er min interesse og mit fokus altid centreret om

Hvem er kunden i købsøjeblikket?

Hvad motiverer hendes emotionelle responssystem – i det øjeblik hun tager en positiv købsbeslutning. Og hvordan skaber vi de bedste rammer, for netop din emotionelle kundetype.

De seneste års forskning og teori på området gør, at jeg kan arbejde meget konkret og systematisk med den metode, og det skaber overbevisende resultater hos mine kunder.

 

Jeg vil iøvrigt anbefale dig at skrive dig på min nyhedsmail længere nede, hvis du vil vide mere om kundetyperne.

 

Har du spørgsmål, forespørgsler eller kommentarer? De er velkomne!

Send mig en mail på stine@stinegrubbe.dk

We won't spam!

visual merchandising

Udvikling eller afvikling??

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med din butik.
Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.

Share This