Foto: Jette Schrum

Helt kort om Stine:

Erfaring:
Rådgivningsvirksomhed siden 2009
Har arbejdet professionelt med tekster, pr/synlighed, SEO, hjemmesider og online kommunikation siden 1997

Uddannelse:
Akademiuddannelse i kommunikation & formidling
Uddannet i emotionelle kundetyper
Uddannet Online Marketing Manager v. Bigum & CO
Supplerer kontinuerligt mine kompetencer med kurser i relevante discipliner

Andet:
Medlem af Dansk Journalistforbund
Fast foredragsholder, skribent og ressourceperson hos PEJ Gruppen
Ambassadør for Formland messen
Ekspertblogger hos Berlingske Business, detailfolk.dk
Jeg har iøvrigt æren af at blive udnævnt som  Indpisker for Detailhandelen, af  erhvervsavisen Børsen

Og den lidt længere version…

 

Jeg har en baggrund fra detailhandel (oprindeligt uddannet farvehandler og siden dekoratør).

Mine ambitioner og nysgerrighed førte mig hurtigt videre til forlagsbranchen og senere IT branchen. Undervejs har jeg altid arbejdet med kommunikation og konceptudvikling i et eller andet format.

Min røde tråd og det mine kunder er begejstret for, er vished for at jeg leverer velskrevede, indsigtsfulde tekster og content, konkret og  værdiskabende konceptudvikling.

Blandt mine kunder møder du både IT og rådgivnings-/konslenthuse, og detailhandelsvirksomheder. Der er både nogle af de helt store og også små enkeltmandsejede virksomheder. Jeg har løst opgaver for dem siden 2009.

Min arbejdsopgaver i skrivende stund, inkluderer tekstforfatning til forskellig hjemmesider, nyhedsmails for en mindre butikskæde, konceptoplæg på markedsføring, websiteoplæg til et kontorhotel, og PR opgaver for en producent af boligaccessories. I næste uge skal jeg holde et par workshops om henholdsvis storytelling og om kundeprofiler og kundeloyalitet.

Jeg kan løse så forskellige opgaver fordi jeg har branchekendskabet og erfaringen – og fordi min metode er den samme, uanset hvad jeg laver.

Kendetegnende for det jeg leverer til mine kunder er, at det er målrettet, fokuseret og til at komme i gang med, med det samme – og at det skaber markante resultater på imponerende kort tid.

 

Forskning viser at langt størstedelen (80-90%) af en købsbeslutning bunder i kundens emotioner. Følelser.

Når jeg løser opgaver for dig, tager jeg udgangspunkt dine kunder, og hvad der er vigtigt for dem, når de (overvejer) at købe hos dig. Oftest, er det ikke det samme som det du tror eller synes er vigtigt.   

 Jeg arbejder med emotionelle kundetyper. En kundesegmenteringsmetode der er baseret på en sund blanding af teori, forskning og erfaring. 

Så uanset hvilken branche jeg bevæger mig i, og hvilken opgave jeg løser, er min interesse og mit fokus altid centreret om

Hvem er kunden i købsøjeblikket?

Hvad motiverer hendes emotionelle responssystem – i det øjeblik hun tager købsbeslutningen. Og hvordan skaber vi de bedste rammer, for netop dén emotionelle kundetype.

De seneste års forskning og teori på området gør, at jeg kan arbejde systematisk med den tilgang, og det skaber overbevisende resultater hos mine kunder.

Har du spørgsmål, forespørgsler eller kommentarer? De er velkomne!

Send mig en mail på stine@stinegrubbe.dk

Share This