Helt kort om Stine:

Erfaring:
Rådgivningsvirksomhed siden 2009
Har arbejdet professionelt med tekster, pr/synlighed, SEO, hjemmesider og online kommunikation siden 1997

Uddannelse:
Akademiuddannelse i kommunikation & formidling
Certificeret Kundetype Ekspert 2018
Uddannet Online Marketing Manager v. Bigum & CO
Supplerer kontinuerligt mine kompetencer med kurser i relevante discipliner

Andet:
Ekspertblogger hos Berlingske Business, detailfolk.dk, fast ressourceperson og skribent hos PEJ gruppen og klummeskribent hos KBH K Culture og Commerce. Jeg har iøvrigt æren af at blive udnævnt som  Indpisker for detailhandelen af Børsen

Medlem af Dansk Journalistforbund

Og den lidt længere version…

 

Jeg har en baggrund fra detailhandel (oprindeligt uddannet farvehandler og siden dekoratør).

Mine ambitioner og nysgerrighed førte mig hurtigt videre til forlagsbranchen og senere IT branchen. Undervejs har jeg altid arbejdet med kommunikation og konceptudvikling i et eller andet format.

Min røde tråd og det mine kunder er begejstret for, er at levere veldrejet kommunikation, eksekverbar idé-/konceptudvikling og efterlade mine kunder og mine kunders kunder, inspirerede og motiverede.

Inspiration og motivation er grundpiller i mine ydelser, fordi jeg anser dem for de to vigtigste, grundlæggende elementer i enhver succesfuld virksomhed, uanset størrelse eller branche.

Jeg har været selvstændig rådgiver siden 2009 og har meget forskellige typer kunder. Blandt mine kunder møder du nogle af de helt store IT og rådgivnings-/konslenthuse, en del store og små detailhandelsvirksomheder, og små enkeltmandsejede virksomheder.

Min arbejdsuge i skrivende stund, inkluderer tekstforfatning, koncept- og forretningsudvikling for en mindre butikskæde, konceptoplæg på markedsføring og website til et kontorhotel, og PR opgaver for hhv. en producent i boligbranchen og en IT startup-virksomhed. I næste uge skal jeg holde et par workshops om henholdsvis konceptudvikling og kundeloyalitet.

Jeg kan løse så forskellige opgaver fordi jeg har branchekendskabet og erfaringen – og fordi min metode er den samme, uanset hvad jeg laver.

Kendetegnende for det jeg leverer til mine kunder er, at det er målrettet, fokuseret og til at komme i gang med, med det samme – og at det skaber markante resultater på imponerende kort tid.

Jeg tager udgangspunkt kundernes kunder, og er certificeret i emotionelle kundetyper.
Og uanset hvilken branche jeg bevæger mig i, og hvilken opgave jeg løser, har min interesse og mit fokus altid centreret sig om

Hvem er kunden i købsøjeblikket?

Hvad der sker – i hendes tanker og følelser – i det øjeblik hun tager købsbeslutningen – og hvordan vi kommer i mål med at skabe de rette rammer, for den relevante kundeprofil.  De seneste års forskning og teori på området gør, at jeg kan arbejde systematisk med den tilgang, og det skaber overbevisende resultater hos mine kunder.

Har du spørgsmål eller kommentarer? De er velkomne!

Skriv og send din besked, herunder:

4 + 14 =