butiksindretning

(Få mine øjne på din forretning (inklusive et besøg i butikken) –  og masser af sparring på hvor og hvordan du nemt kan løfte den)

Butiksindretning / kundeflow / kundeoplevelse:

Kan du genkende det her?

Du knokler, du har (for tit) lange arbejdsdage, tænker nogengange nonstop på forretningen, og ved godt du skal gøre et eller andet – men hvad?

Du savner en retning og et overblik, og helt ærligt – nogengange savner du virkelig også begejstringen og motivationen.

Genkender du det – hvis du er helt ærlig?

Bare rolig – du er ikke den eneste der har det sådan – langt fra.

Men det kræver både mod og styrke at se det i øjnene – og mod at gøre noget.

 

Værsgo. Her kommer opskriften på knivskarp og kvalificeret rådgivning til hvordan du får pustet nyt liv i forretningen (og din arbejdsglæde!)

En 1:1 session med Stine Grubbe – og med Den Strategiske Butiksmatrix som omdrejningspunkt, og skarpt fokus på at kickstarte og genopfriske din forretnings gode vibes, skabe den energi der fortryller og sætte retningen:

  • NEn saltvandsindsprøjtning og et mentalt boost.
  • NEt konkret og ærligt indspark fra en udefra.
  • NUvildige øjne på forretningen som ser dine blindspots.
  • NSparring fra en der ikke er sovset ind i hverdagens trummerum, men ser din forretning med kundernes øjne.
  • NFriske øjne der ser potentialet, mulighederne og de lavthængende frugter.
  • NNy viden og konkrete værktøjer der løfter din forretning. Med det samme.

Helt praktisk foregår det sådan her:

Helt praktisk foregår det sådan her:

butiksindretning

Klar parat til et kæmpe løft og en saltvandsindsprøjtning!

Straks efter du har booket en 1:1 session, modtager du en velkomstmail fra mig – og for at sikre at du får mest muligt ud af din investering, er der forberedende opgaver i din velkomstmail.

(Bare rolig – du skal ikke afsætte 3 weekender til de forberedende opgaver, men det er ALTID fedt at være forberedt, så det sørger vi for at du er !)

butiksindretning

Vores opstarts møde (online)

Når du melder ALL CLEAR efter din forberedende opgaver, mødes vi online og finder en dato for mit besøg hos dig – og taler om de overvejelser du har gjort dig, på baggrund af de forberedende opgaver.

Mødet foregår enten på din mobil eller din computer – hvad der passer dig bedst.

butiksindretning

SÅ kommer dagEN.

På den aftalte dato mødes vi hos dig.

I op til 3 timer fordyber vi os i din forretning. Du har forberedt dig og får derfor stillet de spørgsmål der er opstået – og jeg har forberedt mig og ved hvilke områder, muligheder, potentialer og blindspots jeg vil kigge på, sammen med dig.

Det betyder at når vi siger farvel, ved du meget mere om hvor du skal fokusere din energi, hvad du vil prioritere, hvor dine blinde vinkler er, og du ved hvor dine potentialer ligger.

butiksindretning

Vores afrundings møde (online)

Nu er din 1:1 session ved at være færdig.

På vores sidste online møde, runder vi forløbet af, du har mulighed for at få vendt de sidste tanker og stillet de sidste spørgsmål.

Og – du står nu med en plan, et overblik og et skarpt fokus på hvor du vil fortsætte arbejdet med din forretning.

Og udover fokus og overblik, har du også fået et energi- og motivationsboost, og det er mindst lige så vigtigt, og sundt for forretningen.

EN 1:1 session er for dig som

– har (for) travlt – og derfor forsømmer / glemmer / nedprioritierer at stoppe op og kigge forretningen efter i sømmene.

– ta’r for mange hurtige, uovervejede beslutninger.

– tit har en følelse af at blive overhalet indenom af konkurrenterne.

– gang på gang må erkende at mange af de geniale idéer, går tabt i hverdagstravlheden.

– savner et (k)ærligt lods i r**** fra en, der kan se din forretning fra den vigtigste vinkel: dine kunders.

Hvorfor investere i en 1:1 ?

Du vil helt sikkert gerne skabe en forretning med oplevelser og kundepleje ud over det sædvanlige, for vi véd jo at det er det der i høj grad er med til at gøre forskellen på make or break…

Men hvordan gør man nu liiiige det?

Uanset om du er frisør, skohandler, gør-det-selv butik, hobbyforretning,sælger tøj, boligaccessories, café latte eller metervarer (eller et af de mange andre muligheder), så er både de aktiviteter du sætter i gang (eller burde sætte i gang) og den fysiske ramme som du vælger at sætte for dine kunder ekstrem vigtig, og af afgørende betydning for om de køber, om de kommer igen, og om de spreder det gode budskab om din forretning.

1:1 Session giver dig

– en meget konkret og praktisk indsatsplan for din forretning. Skabt til lige præcis dig og din forretning.

– sparring og rådgivning fra en af Danmarks anerkendte eksperter på området

– et overblik over hvad der skal gøres og hvorfor.

– en solid indsprøjtning af øjenåbnere, inpsiration, motivation og (selv)indsigter.

Med andre ord får du rådgivning, ideer, sparring til at puste nyt liv og styrke din forreting, så din butik (igen) emmer af energi og kommer på listen over en af dem man SKAL forbi på shoppeturen.

Mød din sparringspartner og wingwoman:

butiksindretning

Stine har en unik baggrund fra detailbranchen, forlagsbranchen og IT branchen og har med den baggrund en unik tilgang til arbejdet med butiksudvikling. Stine bruger  dataindsigt, forskning og cases, og kobler det sammen med mange års praktisk erfaring – og er kendt for at servere den viden i praktisk, konkret og 100% nede-på-jorden rådgivning. 

I dag er hun anerkendt som en af landets allermest nørdede hjerner (og eksperter) indenfor butiksudvikling og visual merchandising, og hendes kunder inkluderer både nogle af landets allerstørste detailhandelskæder – og nogle af de allermindste.

Udover opgaver i butikkerne, er hun også en flittigt benyttet foredragsholder og et kendt ansigt på foredragsscenen hos blandt andet interiør messen Formland, modemessen CIFF, hos brancheforeningerne og handelsstandsforeningerne og hos et væld af virksomheder til virksomhedsevents, bestyrelsesoplæg o.lign.

Din investering i en solid saltvandsindsprøjtning, en opgradering af din forretning, og personlig sparring med en anerkendt branche ekspert??

8500 kr + moms.

 

Du kan naturligvis dele betalingen op i mindre rater. Det koster ikke ekstra – du vælger det blot når du booker din session

Erfaringen viser at det er en investering der meget hurtigt er tjent ind, når dine kunder belønner dig med fornyet interesse og den mærkbare følelse af fornyet energi og en markant bedre oplevelse når de besøger butikken.

Spørgsmål?

De er velkomne! Send en mail til: stine@stinegrubbe.dk