Kurser, workshops & undervisning

Kurser gør klogere, inspirerer og motiverer.
Skaber også fælles retning og fælles forståelse.
Rykker forretningen, styrker kundeoplevelsen og øger bundlinjen.

Kurser og workshops er en effektiv måde at få indlært og gennemarbejdet et bestemt emne, tema eller fokusområde. Jeg holder underviser dig og dine medarbejdere, indenfor specifikke områder, eller sætter fokus på et område I ønsker at udvikle virksomheden på.

Herunder kan du se et udpluk af de kursus- og workshop temaer jeg udbyder.

Herudover kan jeg tilrettelægge et kursus eller en workshop efter jeres specifikke ønsker og behov. Kendetegnene for de kurser og workshops jeg holder er, at de er konkrete og hands-on, så deltagere kan gå direkte hjem og implementere beslutninger og ny viden i hverdagen.

KURSUS & WORKSHOP TEMAER:

VISUAL MERCHANDISING

Visual merchandising er en strategisk vigtig kompetence, for alle der arbejder i den fysiske butik – og alle der arbejder med at levere, udvikle og styrke den.

Visual merchandising er et MUST for det strategiske arbejde med butikken.

 

 

KUNDETYPE AFKLARING

Al god kommunikation, forretningsudvikling, markedsføring mv. starter med en grundig identificering og afklaring af virksomhedens kundetype.

Med udgangspunkt i de fire kundetyper, fokuserer denne workshop på at finde frem til virksomhedens specifikke kundetype, og et grundigt indblik i typen.

Dermed skabes et solidt fundament for fremtidige beslutninger.

Fotostyling kursus

På denne fotostyling 1:1 dag, lærer jeg dig hvordan du opbygger og komponerer et velskruet billede.

Du lærer at fotostyle som en pro, at få det bedste frem i produktet, at fange øjet, og at skabe et billede der brander og sælger.

Jeg ta’r dig med ind bag kulissen og deler de hemmeligheder og teknikker, der skaber magien på billeder.

VISUAL MERCHANDISING

Visual merchandising er en strategisk vigtig kompetence, for alle der arbejder i den fysiske butik – og alle der arbejder med at levere, udvikle og styrke den.

Visual merchandising er et MUST for det strategiske arbejde med butikken.

 

 

KUNDETYPE AFKLARING

Al god kommunikation, forretningsudvikling, markedsføring mv. starter med en grundig identificering og afklaring af virksomhedens kundetype.

Med udgangspunkt i de fire kundetyper, fokuserer denne workshop på at finde frem til virksomhedens specifikke kundetype, og et grundigt indblik i typen.

Dermed skabes et solidt fundament for fremtidige beslutninger.

gør-det-selv PR

Den rette PR kan kickstarte kundernes interesse for virksomhed og produkter.

Denne workshop lærer deltagerne hvordan I får taletid eller vist produkter i ugeblade, (lokal)aviser, magasiner eller TV.

Deltagerne lærer at se og vinkle de historier der ligger i virksomheden, og bliver introduceret til teknikker der skaber synlighed og -omtale.