Online kursus:

Butiksindretning, vindues dekoration og visual merchandising

Tryl dine butiksvinduer fra ‘lavet i bedste mening’
→ til noget der virker

Lær de profesionelle dekoratør teknikker, og at bygge vinduer der bliver set og lagt mærke til.

Butiksindretning

De virker ikke

(…alt for mange butiksejeres oplevelse af butikken og butiksvinduerne).

De virker ikke.

De stopper ikke kunderne.

De får ikke folk ind ad døren.

De bliver bare sådan… overset.

Det har jeg aldrig prøvet før,
så det kan jeg helt sikkert

 (…samme butiksejere, om at arbejde med butiksindretningen og butiksvinduerne).

butiksindretning online-kursus
en Pippi Langstrømpe butik

 

Pynter du dine vinduer ud fra Pippi-Langstrømpe-princippet? “Det har jeg aldrig lært, meeen det går nok, jeg er en kreativ type”.

Så er der en grund til, at de ikke virker, vinduerne.

De er lavet i bedste mening – med mavefornemmelse, og “jeg-synes-det-her-er-pænt” kreativ begejstring.

Men “bedste mening” og “jeg synes” er ikke nok.

Ikke i en benhård detailbranche hvor vi skal være på tåspidserne for at kunderne synes vores butikker, sortiment OG butiksvinduer er interessante nok til at gå indenfor.

Dine vinduer skal på ganske få sekunder, give forbipasserende lyst til at gå ind ad døren, og fordybe sig i din forretning og dine produkter.

vi hjælper også

Her kommer en god nyhed
visual-merchandising-butiksindretning- online-kursus
Færdig med et liv i skyggen

Jeg har skabt dette online kursus til dig, der er færdig med at have en butik der forsvinder i gadebilledet.

Til dig der er færdig med vinduer der ikke virker, og en butiksfacade som alt for mange (de fleste faktisk) går lige forbi, uden at ænse.

Og til dig der er færdig med at løse vigtige opgaver på gefühl, uden de rigtige kompetencer.

Det her er et kursus for dig der vil lære de rigtige dekoratør teknikker, lære hvordan man styler vinduer der bliver set og lagt mærke til, som får kunderne ind ad døren, og får kunderne rundt i butikken.

Noget de ikke kan få online og noget Chat GPT ikke kan fixe

Det her er et kursus der klæder dig på til at give dine kunder noget andet end de kan få online – og det er vigtigt for dig og din forretning at kunne det.

Når du bygger din forretning op om at være et bedre alternativ end prisjagt og bekvemmelighed online, får du en meget stærkere ‘krog’ i dine kunder.

Og det er godt for forretningen.

Kort sagt:

Det her er et online kursus for dig der vil arbejde professionelt med butikken, vinduerne og butiksindretningen.

Det her lærer du

  • NVisual merchandising & vindues dekoration i praksis

– hvordan du helt konkret, skridt for skridt, opbygger et godt vindue med de elementer der skal til, for at dine kunder overhovedet får øje på din forretning, og får lyst til at bruge tid på at se det du udstiller i vinduet

– de grundlæggende modeller og principper som løfter dine kompositioner fra ok til pro

– og du lærer selvfølgelig hvor du starter og hvordan du bygger det op, skridt for skridt – og Stines 2 effektive tilgange til vinduesopbygning

  • NDe 3 vigtigste elementer i god butiksindretning

– forstå principperne i butiksindretning og hvad er afgørende for at skabe et godt kundeflow (og hvorfor det er nøglen til salg)

– lær hvordan du skal tænke din butiksindretning så den skaber flow og eksponerer kunderne for en meget større del af dit sortiment

bliv øjenåbnende inspireret af nogle af dem der mestrer det

  • NKend dine kunders æstetiske præferencer

– opdag hvor og hvordan du kan gå heeeelt galt i byen med din forretnings visuelle udtryk – inklusive vinduer, butiksindretning 

– og lær hvad du skal undgå – og hvad du skal gøre, fremover  [advarsel: KÆMPE ØJENÅBNER]

  • NGennemgang af cases og eksempler

– se hvordan andre bruger de ting du har lært

– få hovedet og notesblokken fyldt med gode idéer og inspiration, når vi gennemgår en masse eksempler og cases

  • NPLUS: Tjeklister og værktøjer

– vi har lavet et sæt med konkrete skabeloner og tjeklister til at holde dig på sporet – og til at hjælpe med at implementere din nye viden i din butik med det samme.

Alternativet er

At fortsætte som nu. At fortsætte med at bruge kostbar tid på at pynte – uden at vide rigtigt hvordan, og uden at kunne analysere sig frem til, hvorfor det ikke virker.

Fortsætte med at lade mavefornemmelsen styre forretningen, mens kunderne ubevidst vælger de butikker, der matcher dem bedre.

Det gør naller – men det er sandt: pænt er ikke nok.

Lær at gøre din butik umulig at overse.

Efter du har gennemgået kurset kan du se frem til:
  • NHvordan du fører kundens blik (i stedet for at håbe, de ser dig)
  • NPræcis, hvad der virker – og hvorfor
  • NAt kunne bruge lys, farver og fokus til at skabe stemning og salg.
  • NHvordan du planlægger og bygger butiksvinduer ud fra de professionelle principper
Og du kan glæde dig til:
  • NEn følelse af ro og tryghed i at vide, hvad du laver – og hvorfor.
  • NBegejstringen ved at se dine idéer fungere i virkeligheden.
  • NStolthed over et butiksvindue og en butik, der faktisk får kunderne til at reagere.
Slut med vinduer på gefühl og kreativ begejstring
No more ‘jeg synes da det ser meget godt ud’
 Farvel til ‘prøven-sig-frem’ og ‘håbe-på-det-bedste’

Jeg troede egentlig, jeg var ret god til det – og at resten kunne googles.”
Men kurset fik mig til at se, hvor meget mere der ligger bag.
Stine lærer dig at se din butik udefra – og at kunne det vigtige.
Jeg tager virkelig meget med mig, og onlineformatet gjorde det let at få til at passe med job og familieliv. KÆMPE anbefaling!

Thea Hansen

Jeg kan mærke en stolthed indeni, jeg er ikke bare een, der går og nusser i min lille butik mere. Fagligt har jeg rykket mig rigtig meget.

Jeg kan jo se det, når jeg kigger mine gamle billeder igennem, hold nu op hvor er jeg blevet dygtig!!

Marie Eriksen

Det er spændende og lærerigt og jeg har fået en masse inspiration og ideer med i bagagen.

Jeg har fået en masse gode værktøjer med – og Stine er superdygtig som underviser!

Jeg vil helt sikkert anbefale kurset til andre!

Caroline Rigall

Det bedste ved undervisningen er at jeg på så kort tid har fået SÅ mange gode og brugbare råd, som jeg kunne gå i gang med at bruge med det samme. Undervisningen er lige til og god, Stine er virkelig god til at gøre det enkelt og nemt at forstå, og med en meget smittende begejstring.

Jeg føler Stine hjertens gerne deler ud af alt det hun kan.

~ Jette J.

Jeg var overrasket over det faktisk er muligt på så få timer, at suge så meget nyttig viden til sig.

Jeg har fået mere tillid til mig selv, og har lært nogle vigtige teknikker – og jeg har virkelig fået åbnet øjnene for mulighederne. 

~ Lene Skovgaarde

 

Jeg er allerede blevet meget bedre til at lave vinduer, nu ved jeg hvad jeg skal kigge efter og gøre.

Det her er et sæt fantastiske nye “grundværktøjer” der forbedrer mit resultat og gør arbejdet bedre, hurtigere og nemmere. TAK!

~ Karin Andersen

Mød din underviser:

Stine er lidt af en nørd, når det kommer til butikker, kunder og alt det, der får mennesker til at stoppe, kigge – og købe.

Hun har arbejdet med detailbranchen i mange år, både fra butiksgulvet, i forlagsverdenen og i IT-branchen, og hun er kendt for at kunne forklare selv de mest komplekse ting så alle kan være med.

I dag er hun en af landets mest erfarne eksperter indenfor butiksudvikling og visual merchandising – og hun brænder for at gøre det let og tilgængeligt for alle, der driver butik, uanset størrelse.

Stine bruger en kombination af data, forskning og masser af konkrete cases – og er kendt for at levere i et sprog, der er 100 % jordnært, konkret og lige til at bruge.

Du møder ingen “buzzwords” her – kun let forståelig, brugbar viden, du kan tage i brug med det samme.

kreativ forretningsudvikler stine grubbe
så… hva’ koster’d??

Din investering i kompetencer der løfter dine vinduer, din butik, dit kundeflow og dit salg til profesionelle højder, udgør 1699

 

Investeringen kan trækkes fra i dit regnskab.

Du kan dele betalingen op i 3 mindre rater.

Det koster ikke ekstra – du vælger det blot når du tilmelder dig kurset.

Straks efter du har købt din plads, modtager du login og adgang til kurset.

Lillebitte udpluk af virksomheder jeg har hjulpet med undervisning og kurser:

IRMA, PEJ Gruppen, Plantorama, Dansk Design Museum, Naturhistorisk Museum,  Eventyrsport, Irma, Møblér, Guldbageren Danmark, Brandts Klædefabrik Museum, Dansk Detail, KBH K (Københavns Cityforening), Semler Group, Danske Apoteker, Botanisk Have, Colorama, Lyngby Handel, Silkeborg Handel, CC Hobby, Formland, Nordiq, Jotun, Esbjerg Storcenter, Holbæk Byforum, Roskilde Handel, Odense Handel, Varde Erhverv & Turisme ….og mange, mange flere.