I en branche præget at et ekstremt prisfokus, valgte maling producenten Jotun et kursskifte, der skulle sætte fokus på kvalitet, inspiration og muligheder fremfor prisen.

Jotun hyrede Stine Grubbe til at udarbejde et idékatalog til Jotuns marketingafdeling, med emner som lå indenfor målgruppens interessesfærer, med fokus på udbytte, til brug for den fremadrettede PR og markedsføring.

Kontakt Stine Grubbe hvis vi skal udarbejde idékataloger og strategier der løfter din virksomhed og dine resultater.

stine@stinegrubbe.dk

kreativ forretningsudvikler stine grubbe

KOM MED PÅ INTERESSELISTEN

Tilmeld dig Danmarks måske mest brugbare  og konkrete nyhedsmail for butikker, og få værktøjer til udvikling og vækst.

 

Udvikling og rigtige beslutninger er altafgørende i en tid, hvor mange i branchen kæmper for overlevelse.

 

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.