I en branche præget at et ekstremt prisfokus, valgte maling producenten Jotun et kursskifte, der skulle sætte fokus på kvalitet, inspiration og muligheder fremfor prisen.

Jotun hyrede Stine Grubbe til at udarbejde et idékatalog til Jotuns marketingafdeling, med emner som lå indenfor målgruppens interessesfærer, med fokus på udbytte, til brug for den fremadrettede PR og markedsføring.

Kontakt Stine Grubbe hvis vi skal udarbejde idékataloger og strategier der løfter din virksomhed og dine resultater.

stine@stinegrubbe.dk

visual merchandising

Udvikling eller afvikling??

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med din butik.
Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.