I forbindelse med en omfattende udviklings- og fornyelses proces af Føtex’ look’n’feel i tekstil- og boligafdelingerne, brugte Føtex’ projektchef Stine Grubbe som rådgiver og sparringspartner,  og fik bl.a. udarbejdet en rapport med anbefalinger, idéer og forslag til optimal udnyttelse af butiksarealet, inden de rigtig dyre beslutninger skulle tages.

Rapporten blev en del af udgangspunktet i den videre beslutnings- og udviklingsproces, og kom med væsentlige input til dialogen med inventar leverandørerne.

Projektleder Lone T. Andersen
Føtex, Dansk Supermarked

I forbindelse med en større renovering af Føtexkonceptet, havde vi brug for inspiration og input fra en der har bred erfaring med visual merchandising.

Stine Grubbe formår at tydeliggøre hvordan en lang række tiltag kan implementeres simpelt og uden de store omkostninger, og HVOR MEGET der handler om indstilling og at være åben for at prøve nyt.

 

Det har været meget givende at få indspark til udvikling af processen udefra, og vi er blevet bevidste om hvorfor og hvordan vores kunder skal inspireres i butikkerne.

 

Vi har været imponeret af Stine Grubbes positive og eksekverbare rådgivning, evnen til at se muligheder, og at hun altid leverer til tiden.

Kontakt os, hvis vi også skal udarbejde koncept- og idékataloger der styrker og skærper din virksomhed.

stine@stinegrubbe.dk

visual merchandising

Udvikling eller afvikling??

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med din butik.
Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.