workshop om
emotionelle
Kundetyper

Identificér din kernekunde, og styrk både
salg og loyalitet

 

80-90% af dine kunders købsbeslutning er baseret på hendes følelser, og en god mavefornemmelse. Det er derfor helt essentiel at identificere præcis hvilken af de 4 emotionelle responssystemer dine kunder falder ind under, når de handler hos dig.

Når vi ikke ved nøjagtigt hvem vores kunde er i købsøjeblikket, famler vores markedsføring i blinde, og baseres på en cocktail af ‘sådan plejer vi at gøre’ – ‘sådan gør de andre’ eller måske ‘det hér skal prøves’. Og dén tilgang er både dyr, ineffektiv og koster kundeloyalitet.

På Workshop om Emotionelle Kundetyper identificerer og kortlægger din kernekunde, og klæder dig på til at tilrette alle aktiviteter til nøjagtig dén kundetype fremadrettet.

Efter workshoppen ved du og dine kolleger præcis hvor I skal sætte ind, hvad der skal ændres og justeres, og hvordan alt der har med kunder at gøre, skal tilrettelægges fremover. Det betyder at I kan sætte en effektiv stopper for spild af både menneskelige og økonomiske ressourcer, og samtidigt øge salg og kundeloyalitet.

Så længe du ikke ved specifikt hvem du taler til, går store dele af din markedsføringsindsats tabt!

Sådan foregår workshoppen der identificerer din emotionelle kundetype

Før workshoppen

Før workshoppens afholdelse, holder vi et telefonmøde eller personligt møde af ca. 1 times varighed. Du modtager desuden et dokument med forberedende hjemmearbejde, afsæt cirka 2 timer til det forberedende hjemmearbejde.

Workshopdag - identifikation

På selve workshop dagen skitseres de emotionelle kundetyper – og de 4 kundetyper sættes i perspektiv til din virksomhed – og til det vi har fundet ud af, ved det forberedende hjemmearbejde.

Herefter beslutter vi, hvilken emotionel kundetype, der skal arbejds videre med.

Workshopdag - eftermiddag

Efter første del af workshoppen, fordyber vi os i den valgte kundetype, så I efterfølgende har et bedre indblik i hvad det betyder på forskellige virksomhedsområder: tekst, billede/grafik, sociale medier, generel kommunikation, website design og opsætning.

Praktiske oplysninger

Workshoppen varer 8 timer inklusive pauser – men eksklusiv det forberedende arbejde (trin 1 herover).  Workshoppen kan udvides til 2 dage, hvis I ønsker endnu mere tid til fordybelse i kundetypen efter trin 2)

I kan vælge om I vil stå for lokale og forplejning, eller om mit tilbud skal inkludere dette.

Deltager antal: fra 1 person og op. Ved stort antal deltagere, og ved workshops over 2 dage, hyrer jeg nogengange ekstra underviser ind. Dette er naturligvis inkluderet i dit tilbud.

Send din forespørgsel til stine@stinegrubbe.dk – jeg kontakter dig herefter via telefon eller mail (efter dit ønske) for at aflare detaljerne i forbindelse med workshoppen.

Du modtager herefter et tilbud, når tilbuddet er godkendt, er aftalen bindende.

Stine Grubbe guider dig igennem workshoppen

Erfaren kommunikations specialist og konceptudvikler med mange workshops på bagen er din sikkerhed for en brugbar workshop med det ønskede udbytte

Med mere end 20 års erfaring med kommunikation og konceptudvikling – og mange timers undervisning som workshop-leder bag mig, véd jeg hvilke elementer der skal være til stede på en workshop, for både at sikre at deltagerne går hjem med ny og brugbar viden, og med den motivation og begejstring der skal til, for at få sat de vigtige forandringer i gang.

Det siger kunderne

‘Stine er en inspirerende, engageret og levende oplægsholder og meget dygtig formidler. Er god til at lytte og inddrage tilhørere. Alle gik hjem inspirerede, tilfredse og fulde af begejstring’. Søren Hansen

Adm. direktør, Guldbageren Danmark

Stine er god til at formidle og inspirere, på en helt almindelig nede-på jorden-måde. Det hele var bare rigtig godt! Rigtig godt tilrettelagt undervisning. Birgitte Thomsen

Bibliotekar, Holbæk Bibliotek

Book en workshop

Hvis du gerne vil høre mere om workshop om Emotionelle Kundetyper eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. Det er naturligvis ganske uforpligtende, og gøres nemt ved at skrive din besked herunder:

3 + 10 =

Viden og indsigt der fremtidssikrer

Tilmeld dig Stine Grubbes nyhedsmail og gå fra afvikling til udvikling og fremtidssikring af forretningen.

Velkommen til! Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.

Share This