workshop om
emotionelle
Kundetyper
Identificér din kernekunde, og styrk både
salg og loyalitet
80-90% af dine kunders købsbeslutning er baseret på hendes følelser, og en god mavefornemmelse. Det er derfor helt essentiel at identificere præcis hvilken af de 4 emotionelle responssystemer dine kunder falder ind under, når de handler hos dig.
Når vi ikke ved nøjagtigt hvem vores kunde er i købsøjeblikket, famler vores markedsføring i blinde, og baseres på en cocktail af ‘sådan plejer vi at gøre’ – ‘sådan gør de andre’ eller måske ‘det hér skal prøves’. Og dén tilgang er både dyr, ineffektiv og koster kundeloyalitet.
På Workshop om Emotionelle Kundetyper identificerer og kortlægger din kernekunde, og klæder dig på til at tilrette alle aktiviteter til nøjagtig dén kundetype fremadrettet.
Efter workshoppen ved du og dine kolleger præcis hvor I skal sætte ind, hvad der skal ændres og justeres, og hvordan alt der har med kunder at gøre, skal tilrettelægges fremover. Det betyder at I kan sætte en effektiv stopper for spild af både menneskelige og økonomiske ressourcer, og samtidigt øge salg og kundeloyalitet.
Så længe du ikke ved specifikt hvem du taler til, går store dele af din markedsføringsindsats tabt!
Sådan foregår workshoppen der identificerer din emotionelle kundetype

Før workshoppen

Workshopdag - identifikation
Herefter beslutter vi, hvilken emotionel kundetype, der skal arbejds videre med.

Workshopdag - eftermiddag
Praktiske oplysninger
Workshoppen varer 8 timer inklusive pauser – men eksklusiv det forberedende arbejde (trin 1 herover). Workshoppen kan udvides til 2 dage, hvis I ønsker endnu mere tid til fordybelse i kundetypen efter trin 2)
I kan vælge om I vil stå for lokale og forplejning, eller om mit tilbud skal inkludere dette.
Deltager antal: fra 1 person og op. Ved stort antal deltagere, og ved workshops over 2 dage, hyrer jeg nogengange ekstra underviser ind. Dette er naturligvis inkluderet i dit tilbud.
Send din forespørgsel til stine@stinegrubbe.dk – jeg kontakter dig herefter via telefon eller mail (efter dit ønske) for at aflare detaljerne i forbindelse med workshoppen.
Du modtager herefter et tilbud, når tilbuddet er godkendt, er aftalen bindende.
Stine Grubbe guider dig igennem workshoppen
Erfaren kommunikations specialist og konceptudvikler med mange workshops på bagen er din sikkerhed for en brugbar workshop med det ønskede udbytte
Med mere end 20 års erfaring med kommunikation og konceptudvikling – og mange timers undervisning som workshop-leder bag mig, véd jeg hvilke elementer der skal være til stede på en workshop, for både at sikre at deltagerne går hjem med ny og brugbar viden, og med den motivation og begejstring der skal til, for at få sat de vigtige forandringer i gang.
