PR og synlighed hos Farvehuset

PR og synlighed hos Farvehuset

Et sjovt øjeblik blev foreviget med mobiltelefonen Det kom lokalavisen for øje, som delte historien En facebook opdatering der vedkom og optog kunderne Et godt øje for historier der skaber engagement og opmærksomhed kan nå langt ud – rigtig langt. Effektive...
PR og synlighed til Husqvarna symaskiner

PR og synlighed til Husqvarna symaskiner

I forbindelse med at få nye, budgetvenlige symaskiner gjort synlige hos forbrugerne, fik jeg blandt andet vist maskinerne frem adskillige gange under forskellige temaer i det daværende TV2 Frihuset. Kontakt mig hvis jeg også skal lave en konkret og håndgribelig PR og...
Børsen om Stine Grubbe

Børsen om Stine Grubbe

Stine Grubbe blev i en artikel i Børsen udnævnt som ‘Indpisker for detailhandelen’ – en titel hun med glæde takker ja til. Sådan lyder beskrivelsen af en indpisker (Wikipedia): I Danmark bruges ordet også om en ledertype, som formår at koordinere, motivere og drive...
Tekst og e-katalog til Coop.dk

Tekst og e-katalog til Coop.dk

Konceptudvikling: I forbindelse med lancering af Singer brandet hos Kvickly og Coop.dk har Stine Grubbe udarbejdet  omfattende content marketing materiale, e-kataloger, inspirationsmateriale og produktkataloger for Singer/VSM Danmark, som leverandørservice for Kvickly...
PR og synlighed til Colorama Randers

PR og synlighed til Colorama Randers

Redaktionel synlighed i lokalpressen er et effektivt redskab til at få kunderne til selv at opsøge butikken. For Colorama Randers har jeg lavet redaktionelle oplæg, som blev brugt af lokalpressen. Kontakt mig hvis jeg også skal udarbejde redaktionelle oplæg i til din...