PR og synlighed hos Farvehuset

PR og synlighed hos Farvehuset

Et sjovt øjeblik blev foreviget med mobiltelefonen Det kom lokalavisen for øje, som delte historien En facebook opdatering der vedkom og optog kunderne Et godt øje for historier der skaber engagement og opmærksomhed kan nå langt ud – rigtig langt. Effektive...
PR og synlighed til Husqvarna symaskiner

PR og synlighed til Husqvarna symaskiner

I forbindelse med en PR opgave for symaskine producent Husqvarna, der gerne ville ha’ gjort nye, budgetvenlige symaskiner synlige hos forbrugerne, fik jeg blandt andet vist maskinerne frem adskillige gange under forskellige temaer i TV2 Frihuset. Kontakt mig...
Børsen om Stine Grubbe

Børsen om Stine Grubbe

Stine Grubbe blev i en artikel i Børsen udnævnt som ‘Indpisker for detailhandelen’ – en titel hun med glæde takker ja til. Sådan lyder beskrivelsen af en indpisker (Wikipedia): I Danmark bruges ordet også om en ledertype, som formår at koordinere, motivere og drive...