af stinegrubbe | okt 17, 2020
Salgsoptimering & visual merchandising kursus for Museum for Papirkunsts Museumbutik En museumsbutik tilføjer vigtige midler til museets økonomiske eksistensgrundlag, og de muligheder en sund, stærk økonomi bringer. Bit Vejle, grundlægger af Museum for Papirkunst...
af stinegrubbe | jan 20, 2018
Thuesen Jensen – strategisk udvikling En modernisering af Thuesen Jensens tilgang til online platformen og PR arbejdet, var en vigtig del af en revitalisering af kommunikationsstrategien. Stine Grubbe udarbejdede et strategisk oplæg til den øverste...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
Bestyrelsen i KBH K Commerce & Culture (Københavns cityforening) inviterede Stine Grubbe ind med debatoplæg, som debatholder og idéudvikler. En særdeles levende og engageret debat resulterede i enighed om en række initiativer som ville skabe inspiration og...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
I en branche præget at et ekstremt prisfokus, valgte maling producenten Jotun et kursskifte, der skulle sætte fokus på kvalitet, inspiration og muligheder fremfor prisen. Jotun hyrede Stine Grubbe til at udarbejde et idékatalog til Jotuns marketingafdeling, med emner...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
En modernisering og commerciel gentænkning af Kvindeguiden var helt essentiel og nødvendig, for at sikre Kvindeguidens fortsatte succes – og eksistensberettigelse. Tiderne og markedet var markant anderledes siden Kvindeguiden.dk’s etablering. Stine Grubbe udarbejdede...