af stinegrubbe | dec 21, 2017
Kurt Petersen, Marketing & Driftschef, Sadolin Farveland: Stine har i løbet af meget kort tid revideret/udskiftet alt indhold (foto, tekst og fakta) således at Sadolin Farvelands stil og tone er interessant og relevant for den moderne forbruger. Stine har haft...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
I en branche præget at et ekstremt prisfokus, valgte maling producenten Jotun et kursskifte, der skulle sætte fokus på kvalitet, inspiration og muligheder fremfor prisen. Jotun hyrede Stine Grubbe til at udarbejde et idékatalog til Jotuns marketingafdeling, med emner...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
Kræmmerhuset Nakskov ønskede at etablere en webshop der matchede den flotte butik, og som kunne udgøre et vigtigt redskab i forbindelse med at hive kunder ind i butikken også. Stine Grubbe udarbejdede Magii.dks visuelle identitet og logo, opbygning af shoppen i...
af stinegrubbe | dec 20, 2017
Konceptudvikling: I forbindelse med lancering af Singer brandet hos Kvickly og Coop.dk har Stine Grubbe udarbejdet omfattende content marketing materiale, e-kataloger, inspirationsmateriale og produktkataloger for Singer/VSM Danmark, som leverandørservice for Kvickly...
af stinegrubbe | maj 17, 2017
I forbindelse med etablering af brandet hos Kvickly, ønskede Singer et instore display der både var fleksibelt i forhold til butikkernes forskellighed, og som samtidigt talte direkte, og tydeligt, til kernemålgruppens hjerte; kreative kvinder der elsker livet bag...