af stinegrubbe | jul 7, 2021
Rådgivning om visuel identitet hos Samsø Bær I forbindelse med en komplet re-design af den visuelle identitet, har Stine Grubbe rådgivet Samsø Bær og samarbejdspartner Sigrun.nu indenfor visuelle koncepter og kundetyper / kundepsykologi. Det smukke resultat for Samsø...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
Kurt Petersen, Marketing & Driftschef, Sadolin Farveland: Stine har i løbet af meget kort tid revideret/udskiftet alt indhold (foto, tekst og fakta) således at Sadolin Farvelands stil og tone er interessant og relevant for den moderne forbruger. Stine har haft...
af stinegrubbe | dec 21, 2017
I en branche præget at et ekstremt prisfokus, valgte maling producenten Jotun et kursskifte, der skulle sætte fokus på kvalitet, inspiration og muligheder fremfor prisen. Jotun hyrede Stine Grubbe til at udarbejde et idékatalog til Jotuns marketingafdeling, med emner...
af stinegrubbe | maj 17, 2017
I forbindelse med etablering af brandet hos Kvickly, ønskede Singer et instore display der både var fleksibelt i forhold til butikkernes forskellighed, og som samtidigt talte direkte, og tydeligt, til kernemålgruppens hjerte; kreative kvinder der elsker livet bag...