Foredrag om emotionelle kundetyper
Ved et foredrag om emotionelle kundetyper, fik jeg denne tilbagemelding…
Visual Merchandising = UX + UI IRL
UX er en forkortelse af User Experience, UI af User Interface. Den korte definition (hentet fra Wikipedia) er: Den internationale ISO 9241-210,[1] standard definerer brugeroplevelse som “en persons oplevelse og respons på resultatet fra brugen eller den forventede...
Dekoratøren og butikkens sjæl
Butikkens vinduer er ligesom øjnene. Sjælens spejl. Butikkens sjæl. De kan være matte, triste og trætte. Men de kan også være sprudlende, energiske, charmerende, spændende og vække nysgerrighed. Butikkens vinduer er i høj grad med til at afgøre om forbipasserende får...
Hvad er Visual Merchandising?
Hvad er visual merchandising? I forbindelse med mine kurser og workshops indenfor visual merchandising, dekoration og styling, bliver jeg ofte spurgt ‘hvad er visual merchandising?’. Jeg har forsøgt at definere det herunder. Hvis du har spørgsmål til visual...
Kender du den om de 75%
75 procent af kunderne fortæller at deres endelige købsbeslutning påvirkes af det visuelle og butikkens fremvisning af produktet! igen: 75 procent af kunderne fortæller at deres endelige købsbeslutning påvirkes af det visuelle og butikkens fremvisning af produktet!...
Ved du hvad det her er? Og hvad din butik kan bruge det til?
Ved du hvad det her er? Jeg er helt sikker på at du kan se at det er en solnedgang. Et eller andet lækkert sted, man hurtigt kunne drømme sig hen til. Sidde med et tæppe i sandet, en flaske rosé på køl og godt selskab. Måske en medbragt picnic kurv....
Den hyppigste fejl i arbejdet med Emotionelle Kundetyper
Vi er mange der interesserer sig for, og arbejder med de emotionelle kundetyper, og det er der en række virkeligt gode og overbevisende argumenter for, for det er en god og effektiv metode. Det er en teoretisk og forskningsbaseret metode der gør det både...
Hvad er Emotionelle Kundetyper?
Hvad er Emotionelle Kundetyper® - hvad går det ud på? Emotionelle Kundetyper er en forskningsbaseret metode til at kategorisere/segmentere kunderne. Du kender sikkert den klassiske målgruppe segmentering, der i høj grad inddeler kunderne efter...