Ekspertudtalelse til Berlingske

Ekspertudtalelse til Berlingske

Jeg har givet mit bud til Berlingske, om nogle af de udfordringer Illum skal kigge på, hvis de skal ha’ fat i flere kunder. Forskning indenfor kundepsykologi er et af de områder jeg beskæftiger mig intenst med, for det har kæmpe impact på de indsatsområder jeg...
Silkeborg gågade: strategisk rådgivning

Silkeborg gågade: strategisk rådgivning

Silkeborg gågade Silkeborg skulle genoplive en lang, trist gågade, med meget lidt tillokkende for borgere og kunder, og skabe et nyt gågade miljø, der afspejler Silkeborgs nærhed og tætte forbindelse til naturen og søhøjlandet og Silkeborgs brandingstrategi som...
Rådgivning visuel identitet for Viking 1914

Rådgivning visuel identitet for Viking 1914

Rådgivning om visuel identitet Viking 1914 I forbindelse med en komplet re-design af den visuelle identitet, har Stine Grubbe rådgivet Viking 1914 (dem med den legendariske, gule skoleblyant) omkring visuelle koncepter og kundetyper / kundepsykologi. Det omfattende...
Butiksindretning (makeover) hos Kræmmerhuset Nakskov

Butiksindretning (makeover) hos Kræmmerhuset Nakskov

Butiksindretning (makeover) Kræmmerhuset Nakskov Butik Kræmmerhuset i Nakskov drømte om et moderne og lækkert butikskoncept der kæler for kunderne og skaber begejstring og glæde. At blive forvandlet fra en butik til en Boutique. Stine Grubbe udarbejdede en detaljeret...
Strategisk rådgivning: Thuesen Jensen

Strategisk rådgivning: Thuesen Jensen

Thuesen Jensen – strategisk udvikling   En modernisering af Thuesen Jensens tilgang til online platformen og PR arbejdet, var en vigtig del af en revitalisering af kommunikationsstrategien.   Stine Grubbe udarbejdede et strategisk oplæg til den øverste...
kreativ forretningsudvikler stine grubbe

KOM MED PÅ INTERESSELISTEN

Tilmeld dig Danmarks måske mest brugbare  og konkrete nyhedsmail for butikker, og få værktøjer til udvikling og vækst.

 

Udvikling og rigtige beslutninger er altafgørende i en tid, hvor mange i branchen kæmper for overlevelse.

 

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.