af stinegrubbe | jan 2, 2023
Jeg har givet mit bud til Berlingske, om nogle af de udfordringer Illum skal kigge på, hvis de skal ha’ fat i flere kunder. Forskning indenfor kundepsykologi er et af de områder jeg beskæftiger mig intenst med, for det har kæmpe impact på de indsatsområder jeg...
af stinegrubbe | aug 20, 2021
Silkeborg gågade Silkeborg skulle genoplive en lang, trist gågade, med meget lidt tillokkende for borgere og kunder, og skabe et nyt gågade miljø, der afspejler Silkeborgs nærhed og tætte forbindelse til naturen og søhøjlandet og Silkeborgs brandingstrategi som...
af stinegrubbe | jan 5, 2020
Rådgivning om visuel identitet Viking 1914 I forbindelse med en komplet re-design af den visuelle identitet, har Stine Grubbe rådgivet Viking 1914 (dem med den legendariske, gule skoleblyant) omkring visuelle koncepter og kundetyper / kundepsykologi. Det omfattende...
af stinegrubbe | jan 19, 2019
Butiksindretning (makeover) Kræmmerhuset Nakskov Butik Kræmmerhuset i Nakskov drømte om et moderne og lækkert butikskoncept der kæler for kunderne og skaber begejstring og glæde. At blive forvandlet fra en butik til en Boutique. Stine Grubbe udarbejdede en detaljeret...
af stinegrubbe | jan 20, 2018
Thuesen Jensen – strategisk udvikling En modernisering af Thuesen Jensens tilgang til online platformen og PR arbejdet, var en vigtig del af en revitalisering af kommunikationsstrategien. Stine Grubbe udarbejdede et strategisk oplæg til den øverste...