Koncept og contentudvikling af Magii.dk webshop

Koncept og contentudvikling af Magii.dk webshop

Kræmmerhuset Nakskov ønskede at etablere en webshop der matchede den flotte butik. Stine Grubbe udarbejdede Magii.dks visuelle identitet og logo, opbygning af shoppen i magento, idékatalog til grafik mv. Kontakt Stine Grubbe hvis du vil have hjælp til at udarbejde...
KMD Innovationday 2015 – kommunikation & koncept

KMD Innovationday 2015 – kommunikation & koncept

KMD Innovation Day 2015 i Lokomotivværkstedet Stine Grubbe stod bag udviklingen af størstedelen af kommunikationen ved KMDs årlige Innovation Day. Efter afholdelse konstaterede KMDs projektansvarlige, hidtil højeste b niveau af deltagere ift beslutningsdygtighed....
KMD Innovationday 2014 – kommunikation & koncept

KMD Innovationday 2014 – kommunikation & koncept

KMD Innovation Day 2014 i DR byen. Stine Grubbe stod bag udviklingen af størstedelen af kommunikationen ved et af KMDs til dato bedste arrangementer. Resultatet var bl.a. ekstremt højt niveau af deltagere ift beslutningsdygtighed – med andre ord, der kom ikke blot...
Konceptudvikling for Guldsmed Barbara Maria, Dragør

Konceptudvikling for Guldsmed Barbara Maria, Dragør

butiksindretning-makeover-guldsmed-barbara-maria11 Små stillebens i butikken skaber personlighed og understreger guldsmed Maria Nielsens ekspertise butiksindretning-makeover-guldsmed-barbara-maria10 Flot perlevæg med magiske farver...
Nyt butikskoncept til Kræmmerhuset Nakskov

Nyt butikskoncept til Kræmmerhuset Nakskov

Butik Kræmmerhuset i Nakskov drømte om et moderne og lækkert butikskoncept der kæler for kunderne og skaber begejstring og glæde. At blive forvandlet fra en butik til en Boutique. Stine Grubbe udarbejdede en detaljeret konceptplan med butikkens nye look and feel, den...
visual merchandising

Udvikling eller afvikling??

Tilmeld dig Danmarks måske mest konkrete og brugbare nyhedsmail, for dig der vil noget med din butik.
Spækket med viden, resultater og inspiration, til en branche der gisper efter vejret!

Either you're in - or you're out.

Velkommen til! Hvor er jeg glad for du er med. Jeg glæder mig til at være med til at fremtidssikre din forretning. Vi ses i din inboks.